Реклама / Ads
0| 6669 |20.06.2017 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

„Софийска вода“ е сред най-високо оценяваните доставчици на услуги

.
Социологическо проучване на „Алфа Рисърч“, проведено през април 2017 г., показва, че повече от 95% от клиентите на „Софийска вода“ са доволни от надеждността на водоснабдителната услуга.
 

Проучването показва и кое се оценява най-високо от потребителите, ползващи услугата на доставчика на вода, на територията на Столична община. На първо място е качеството на водата. Общо повече от 66% от потребителите са доволни от водата, която им се доставя. Това е увеличение с 3% в сравнение с 2016 г. С най-висока оценка за качеството на водата са жителите на кварталите „Люлин“, „Средец“, „Младост“, „Възраждане“ и „Красно село“, където 80% от респондентите са отбелязали „повече от доволни“ в отговорите си. 

 

Друг значим и оценен от клиентите фактор  е непрекъснатостта на водоснабдяването. Отчита се намаляване на случаите на прекъсване на водоподаването и авариите. Според мнението на участниците в проучването, авариите са редки - по-малко от веднъж годишно. Клиентите оценяват и усилията на „Софийска вода“ за подобряване на обслужването и поддръжката на ВиК системата. Отчита се повишаване на броя на клиентите с абонамент за ползване на предлаганите от компанията възможности за предварително предоставяне на информация за прекъсване на водоснабдяването. Те получават актуална информация на уебсайта на „Софийска вода“, чрез SMS, по електронната поща и други. „Софийска вода“ напомня, че клиентите могат да се абонират за услугата „известяване чрез SMS“ на сайта на дружеството.


Повишаването на качеството на предоставяната услуга е оценено от клиентите на дружеството. Отчита се, че проблемът с недостатъчното налягане на водата от предишни години е решен. Парадоксално, само 5% от неудовлетворените клиенти са съобщили за проблем на „Софийска вода“. Тази част от клиентите, които са потърсили контакт с дружеството споделят, че са предприети  мерки и до голяма степен причината за оплакването е отстранена.

 

 
 

Средномесечното потребление на вода се запазва на същото ниво – между 5 и 15 м3. По-малко от половината клиенти на „Софийска вода“ заявяват, че са предприели мерки да намалят потреблението си, а когато е налице такова намаляване на потреблението, то е резултат от използването на по-икономични уреди или подмяна на стари тръби от сградната инсталация и мястото, където живеят. Повече от 90% от клиентите признават, че са наясно, че състоянието на вътрешната водопроводна инсталация се отразява на качеството на водата.

И през  2017 г. „Софийска вода“ продължава да е сред най-високо оценяваните доставчици на комунални услуги в столицата.  През следващите пет години „Софийска вода“ ще инвестира  209 млн.лв.,  както във ВиК инфраструктура, така и в подобряването на обслужването на клиенти. Стъпка в това отношение беше направена в началото на месец юни, „Софийска вода“  въведе нова безплатна телефонна линия 0800 121 21.

 

Ø      Потребителите оценяват най-вече качеството на водата, непрекъснатостта на водоснабдяването, по-малкото на брой аварии и прекъсвания на водоснабдяването

Ø      През годината се наблюдава увеличаване на броя на потребителите, удовлетворени от питейната вода

Ø      Проучването показва и повишена  удовлетвореност от професионализма на служителите

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 9| 9955 |27.03.2024 Икономистът Красен Станчев: Преминаването към еврото ще струва около 1 мрд. 200 хил. лв. . 10| 7059 |26.03.2024 Швеция може да участва в модернизацията на Българската армия с противокорабни комплекси, многоцелеви оръжейни системи и високоточни бомби . 3| 2606 |26.03.2024 Икономистът Георги Ангелов: Отлагаме еврото с 2 години със спиралата от избори . 0| 2499 |26.03.2024 Безплатни консултации на пациенти с репродуктивни проблеми с проф. д-р Сабри Джавкайтар на 06.04.24 г. в София

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads