29|
7583
|27.11.2015
НОВИНИ
БСП и Енчев разкъсаха военния министър за Миг-29
Депутатът Атанас Зафиров от БСП разкритикува споразумението между България и Полша за ремонт на МиГ-овете ни. "Когато се развали вашият служебен "Мерцедес" вие в завод на трабант ли го бихте дали", попита народният представител министърът на отбраната Николай Ненчев.
Той цитира различни точки от договора, които според него са абсолютно грешни. Пресметна и каква ще бъде транспортната цена на МиГ-овете до Полша и така, според него, се разбива тотално митът, че България е сключила изгодна сделка.
Той попита и какво ще бъде качеството на ремонтите при условие, че със сигурност, според него, технологията ще е стара, а частите, използвани са тях, ще са някъде останали и стари. "Ние поверяваме нашата авиация в ръцете на една частна фирма с негодни части", заключи той. От своя страна Корман Исмаилов заяви, че няма как Зафиров да излезе от тази червена мъгла, в която се намира. Той разказа за срещите си с експерти и професионалисти в Полша, които разбират от авиация и които са много по-конпетентни от руските си колеги. Исмаилов призова всички да не се заблуждават.
Реконструкцията на самолетите Миг може да се извърши само от компанията производител. Защо отивате в Полша след като България има по-голям опит от поляците в ремонт на самолети, запита се депутатът Велизар Енчев в парламента.
Полша няма право за удължаване на ресурса и не може да даде качеството на ремонтираните самолети. Имаме лобизъм от страна на военния министър, които се опитва да угоди на американското посолство или да си вземе комисионната от полската страна, категоричен е Енчев. Поне десетина пилоти са отказали да управляват ремонтирани от Полша самолети, защото тя нямат гаранцията на руския производител, припомни той.
Вие ще отговаряте за живота на българските пилоти, по каква логика ВВС на България ремонтираха 8 двигателя в Русия, а сега за 6 двигателя искате ратификация. Вие прехвърляте отговорността върху парламента, нека не забравяме, че алжирски самолет, който е ремонтиран в Полша се разби, каза Велизар Енчев. Полският завод е използвал резервни части, които са втора употреба, употребявани преди това в Украйна, завърши Енчев.
Когато става въпрос за една и съща цена трябва да избереш оригинала, руската страна, аз разбирам вашата тежка русофобия, но тези лични мнения не трябва да се превръщат в заложник на ВВС. Може да се случи нещо страшно, не слагайте живота на летците ни под въпрос, каза депутатът от Атака Илиан Тодоров в парламента. Има информация, че българска компания може да ремонтира самолетите ни много по-евтино, но ние избираме Полша, къде е логиката в това, запита се Тодоров.
АБВ също бламира речмонта на Миг-29 в Полша.Светослав Белемезов също подкрепи тезата , че това е договор от частно-правен характер, тъй като ремонтите ще се извършват от частна фирма в Полша, че това споразумение няма нужда от ратификация и че това е опит на Министерството на отбраната да прехвърли отговорността на Народното събрание.
Припомняме случая с трагичния случай с ремонтиирания от Полша Су-24 на Алжир, в който са сложени части втора употреба, а самолетът катастрофира и двамата му пилоти загиват, за което в момента се водят дела.
Той попита и какво ще бъде качеството на ремонтите при условие, че със сигурност, според него, технологията ще е стара, а частите, използвани са тях, ще са някъде останали и стари. "Ние поверяваме нашата авиация в ръцете на една частна фирма с негодни части", заключи той. От своя страна Корман Исмаилов заяви, че няма как Зафиров да излезе от тази червена мъгла, в която се намира. Той разказа за срещите си с експерти и професионалисти в Полша, които разбират от авиация и които са много по-конпетентни от руските си колеги. Исмаилов призова всички да не се заблуждават.
Реконструкцията на самолетите Миг може да се извърши само от компанията производител. Защо отивате в Полша след като България има по-голям опит от поляците в ремонт на самолети, запита се депутатът Велизар Енчев в парламента.
Полша няма право за удължаване на ресурса и не може да даде качеството на ремонтираните самолети. Имаме лобизъм от страна на военния министър, които се опитва да угоди на американското посолство или да си вземе комисионната от полската страна, категоричен е Енчев. Поне десетина пилоти са отказали да управляват ремонтирани от Полша самолети, защото тя нямат гаранцията на руския производител, припомни той.
Вие ще отговаряте за живота на българските пилоти, по каква логика ВВС на България ремонтираха 8 двигателя в Русия, а сега за 6 двигателя искате ратификация. Вие прехвърляте отговорността върху парламента, нека не забравяме, че алжирски самолет, който е ремонтиран в Полша се разби, каза Велизар Енчев. Полският завод е използвал резервни части, които са втора употреба, употребявани преди това в Украйна, завърши Енчев.
Когато става въпрос за една и съща цена трябва да избереш оригинала, руската страна, аз разбирам вашата тежка русофобия, но тези лични мнения не трябва да се превръщат в заложник на ВВС. Може да се случи нещо страшно, не слагайте живота на летците ни под въпрос, каза депутатът от Атака Илиан Тодоров в парламента. Има информация, че българска компания може да ремонтира самолетите ни много по-евтино, но ние избираме Полша, къде е логиката в това, запита се Тодоров.
АБВ също бламира речмонта на Миг-29 в Полша.Светослав Белемезов също подкрепи тезата , че това е договор от частно-правен характер, тъй като ремонтите ще се извършват от частна фирма в Полша, че това споразумение няма нужда от ратификация и че това е опит на Министерството на отбраната да прехвърли отговорността на Народното събрание.
Припомняме случая с трагичния случай с ремонтиирания от Полша Су-24 на Алжир, в който са сложени части втора употреба, а самолетът катастрофира и двамата му пилоти загиват, за което в момента се водят дела.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads