Реклама / Ads
0| 5077 |13.12.2016 ФАБРИКА ЗА КЛЮКИ

Проектът „Черно огледало“ или без дискриминация в модата

.
Моделът Деде Хоуърд реши да докаже, че тъмнокожите момичета могат да изглеждат превъзходно и да им се даде повече шанс да рекламират брандове от висока класа. Красавицата е убедена, че в днешно време светът на модата все още отдава предпочитание към манекенките със светла кожа.
 
Затова тя заедно с фотографа Рафаел Дикройтър заснеха фотосесия, в която имитират вече заснети кампании на големи марки.



Революционната им идея е събрана в проекта „Черно огледало“ („Black Mirror“). Там те написаха: „Време е за по-голямо разнообразие и модели от всички раси да бъдат забелязани.“
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 2963 |10.04.2024 15-годишната Серафина на Бен Афлек и Дженифър Гарнър вече е Фин . 0| 3133 |21.03.2024 Снимки на боксиращия се Макрон повдигат вежди, след като се обяви срещу Путин . 0| 2923 |12.03.2024 Петиция в Прага призова за именуване на улици на герои на Толкин . 0| 3439 |26.02.2024 Регистрираха най-мощното слънчево изригване от 2017 г. насам

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads