Хитрино - нови разкрития

9

|

13618

|19.12.2016
Хитрино - нови разкрития
Григор Лилов

След публикуването на ”Хитрино – лъжи и манипулации” журналистът Григор Лилов продължава своето разследване с ”Хитрино - нови разкрития”. Той твърди , че Европейската комисия предупредила с Уведомително писмо за проблеми с безопасността в железниците и поискала независимост на разследването на жп инциденти.


След поста ми и разкритията в него, че е нямало никаква среща с пътнически влак, вече има и ново потвърждение. Справка от жп инфраструктура показва, че фаталната композиция се е движила ... със закъснение  и че е нямало среща с друг влак.
.
----------------------------------------
Давам и данни от мой коментар под поста ми, който кой знае защо непрекъснато се губи
----------------------------------------
**** Ръководствата на държавните железопътни компании са издали заповеди, с които забраняват под каквато и да е форма на свои служители да коментират пред медиите случилото се в малкото село под страх от дисциплинарни наказания.
***** Разследването освен от специализираните органи на Темида се води и от Национална компания „Железопътна инфраструктура”. Техните експерти помагат на прокурорите и следователите.
Да, но те заедно с „Булмаркет” са страни по случилото се в Хитрино и утре евентуално могат да бъдат и обвинени. Това е крещящ конфликт на интереси: парадоксално е изводите за случилото се да се правят и от лица с интереси да покрият свои евентуални отговорности и вини.
***** Повече от скандално е Уведомителното писмо на Европейската комисия, изпратено на България. То е за неизпълнение на задължението на страната ни за правилно транспониране (въвеждане у нас) на Директива на Европейския съюз относно безопасността на железопътния транспорт!
--------------------------------------------
Забележете – писмото, с което ни уведомяват, че трябва да се вземат спешни мерки, иначе ще се пристъпи към наказателни процедури, пристигнало далеч преди катастрофата в Хитрино!
---------------------------------------------
С това Уведомително писмо се иска и промяна в Наредба № 59 (2006 г.) за управление на безопасността в жп транспорта: изискването е да се създаде независим орган за разследвания на произшествия извън кръга на железниците и жп инфраструктурата!
***** Масово се посочиха данни за надвишена скорост. Но официални данни и досега няма. Ето един от възможните отговори!
Единият, вторият локомотив е с по-старите устройства – с тахограф и скоростомерна хартиена лента, върху която пише писец и от която може да се смъкнат лесно данни. Но те не са достатъчно меродавни.
Първият, челният, който е водещ, е с модерно записващо дигитално устройство с карта памет. Проблемът е, че у нас със софтуер за разчитането му разполага единствено „Булмаркет”. Т.е. фирмата може да си прави каквото иска, макар че е участник в тази катастрофа. А Следствието и Прокуратурата не желаят да изпратят устройствата за експертиза в чужбина, при което ще се гарантира обективността на данните. Съобщавам това, защото при катастрофата на влак преди две години при Калояново имаше опит за подправяне на данните.
**** Официално разрешената скорост за междугарието (участъка между гарите) е 70 км в час по кривата с намаление до 60 км, както се вижда от таблицата, която давам и респективно 60 км за стрелка по главния коловоз и 40 км за стрелка с отклонение по страничен.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

КОМЕНТАРИ

РЕКЛАМА

ТОП ФРОГ

Клод Дебюси

ВРЕМЕТО

времето в София София

-3°

+10°

времето в София

лек полъх

времето в Бургас Бургас

-2°

+5°

времето в Бургас

лек полъх

времето в Варна Варна

-3°

+5°

времето в Варна

лек полъх

времето в Пловдив Пловдив

-3°

+8°

времето в Пловдив

лек полъх

времето в Ст. Загора Ст. Загора

+3°

+9°

времето в Ст. Загора

лек полъх

времето в Русе Русе

-7°

+2°

времето в Русе

лек полъх

FrogBook

РЕКЛАМА

БЛОГОВЕ

Bulgariaanalytica Bulgariaanalytica BulariaAnalytica.org е аналитичен проект на Центъра за Балкански и Черноморски Изследвания (ЦБЧИ) който цели да предоставя на своите читатели аналитична информация за България и региона и в областа на геополитиката, националната сигурност Илиян Василев Илиян Василев Автор е на множество статии и анализи по международни отношения, икономика, финанси, енергетика и енергийна сигурност. Иван Стамболов Иван Стамболов Аз съм наблюдател-аматьор. Не ви предлагам решения или изводи, а само показвам един възможен начин на мислене, който може би ще ви помогне да си ги направите сами. Мирослав Иванов Мирослав Иванов Казвам се Мирослав Иванов и се занимавам с финансова журналистика вече 10 години. Във всичките си текстове съм се стремял към две неща – качество и честност. Вярвам, че именно те карат читателите ти да те четат. Кулинарно  в кухнята с Йоана Кулинарно в кухнята с Йоана Сигурно вече си мислиш, че всичко, което правя е да стоя до печката, да разбърквам тенджери и тигани, да топя с пръст в тях и да присвивам очи, но, вярвай ми, не е така :) Мога хиляди неща! Литературата Днес Литературата Днес Мина доста време, в което бях решен да компилирам една кратка книга със съвети за писане, давани от големите майстори на словото, както и от критици и преподаватели по творческо писане. Бранимир Николов Бранимир Николов БГ Автоблог - Интересно за автомобилите Иво Инджев Иво Инджев Независим обзор на българското политическо пространство

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах