5| 4406 |25.02.2017 СВЯТ

Американците готови да бягат от Тръмп на друга планета

Любопитно проучване показва, че 29% от американците предпочитат да се установят завинаги на някоя от новооткритите екзопланети, отколкото да изтърпят управлението на Тръмп още 4 години.

Е, пътешествието няма да е леко предвид факта, че планетите се намират на близо 230 трилиона мили от нас, или 39 светлинни години. Но явно тази алтернатива е най-доброто спасение от американската политика в момента.

Проучването, проведено от "МъниСърви" и публикувано в "Хъфингтън Поуст" не се ограничава само до желанието на запитаните да отлетят към "една далечна галактика".

Анкетьорите са изследвали и възгледите на хората относно предполагаемия извънземен живот, който могат да открият в системата на TRAPPIST-1 и кой актьор ще бъде най-добрият американски посланик на извънземните светове. Печелившият е Том Ханкс, одобрен от 34% от участниците в запитването.

Шеговитата анкета е свързана с откритите от НАСА седем планети извън слънчевата ни система. Според Космическата агенция температурата на всичките 7 планети би била подходяща за наличието на течна вода върху повърхността. Но според учените най-подходящи условия за живот има в три от тях.

. 4| 3782 |25.02.2017 Тръмп: Започваме строежа на стената с Мексико много скоро . 1| 4802 |21.02.2017 Става по-голям броят на хората, които Тръмп ще депортира . 2| 4315 |17.02.2017 Кремъл нареди на медиите си да не хвалят вече Тръмп