Две отличия за „Победа“ в престижен потребителски конкурс
![.](/images/pobeda.jpg)
Успехът е за двете най-популярни марки на компанията – бонбони „Черноморец“ и бисквити „Закуска“, които заеха съответно първо и второ място в категориите „Захарни изделия“ и „Захарни изделия – Бисквити и вафли“. Двата продукта събраха над 10 000 потребителски гласа във финалния етап от гласуването.
Признанието за продуктите на „Победа“ идва след оспорвана битка и отразява емоцията, доверието и високата оценка на потребителите към традиционните български стоки.
Любимите марки на българските потребители бяха наградени на тържествена церемония, която се състоя на 12 юли в хотел „Хилтън“ гр. София.
В единствената по рода си потребителска класация у нас, тази година взеха участие близо 30 000 потребители, които гласуваха за общо 390 марки в 39 категории. Инициативата се основава изцяло на потребителското мнение за брандинга и не разчита на експертно жури при номинациите.
Моля, подкрепете ни.
![Visa](/theme/03/assets/img/pmcards/visa.png)
![Mastercard](/theme/03/assets/img/pmcards/mastercard.png)
![Visa-electron](/theme/03/assets/img/pmcards/visaelectron.png)
![Maestro](/theme/03/assets/img/pmcards/maestro.png)
![PayPal](/theme/03/assets/img/pmcards/paypal.png)
![Epay](/theme/03/assets/img/pmcards/epay.png)