Реклама / Ads
0| 3876 |18.12.2017 НОВИНИ

Над 140 000 клиенти използват безплатните SMS услуги на ЧЕЗ ЕЛЕКТРО

.
Над 140 000 клиенти имат активна регистрация за безплатните sms услуги, предоставяни от „ЧЕЗ Електро България“ АД – известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката.
 
От началото на тази година Дружеството изпрати близо 180 000 кратки съобщения, от които около 6% са за проверка на сметка, а с останалите 94% дружеството е напомнило на клиентите, че са пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си. През периода януари – ноември регистрациите за sms услуги достигнаха близо 26 000.

Всеки месец между 20 000 и 22 000 регистрирани потребители получават напомняне, че са пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си. Над 1 000 клиенти предпочитат ежемесечно да проверяват текущите си задължения за електроенергия чрез sms. Проверката се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077, без увеличение на цената, според конкретния тарифния план на клиента. Всички разходи по изпращане на информативните sms-и се поемат от „ЧЕЗ Електро България“ АД.

Използването на тези услуги би могло да спести средства и неудобства на клиентите по време на зимните отпуски, особено в периода на наближаващите Коледни и новогодишни празници, когато несъзнателно може да се пропусне срокът за плащане на месечната сметка.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 1| 4512 |07.12.2017 ЧЕЗ РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ повиши сигурността на електрозахранване на клиенти в 9 столични района . 2| 4915 |01.12.2017 Фрогоко: Къде са безплатните билети при мръсен въздух в София? . 0| 4336 |17.11.2017 Потребителският съвет към ЧЕЗ обсъди промените в обслужването на клиенти . 0| 5767 |14.11.2017 „Софийска вода“ откри мобилен център за обслужване на клиенти

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads