РЕКЛАМА

Условия и цени за публикуване на реклама във www.frognews.bg научи повече »

С. Диков: Борисов тръгва по стъпките на Костов

4 Юни, 2010

|

59 Коментари

|

13560

С. Диков: Борисов тръгва по стъпките на Костов
"Борисов и Цветанов трябва много да внимават, защото са тръгнали по стъпките на Иван Костов. Когато правиш нещо, в което не може да се разграничи доброто от лошото, професионалното и непрофесионалното, то трябва да знаеш, че избирателите не прощават.", каза пред Frognews.bg журналистът Сашо Диков.

Потърсихме шефа на Канал 3 Сашо Диков, за да разкаже защо само камера на неговата телевизия е присъствала на скандалния търг с картини, при който бяха арестувани организаторите Игор Марковски и Димитър Фицов. Журналистът сподели опасенията си от все по-честата полицейщина в България, като не пропусна да посочи част от причините за появата й, както и грешките, които допуска правителството на Бойко Борисов.

Интервю на Васил Василев

- Г-н Диков, в момента на задържането на Игор Марковски и Димитър Фицов имаше камера на Канал 3, която засне ареста им, но полицията иззе видокасетата. МВР вече върна ли ви записа?

- Не, все още касетата не е върната на Канал 3. Говорил съм, ако не ни бъде предоставена и бъде използвана като веществено доказателство, от МВР поне да ни дадат презапис. Ние ще го излъчим, защото мисля, че ще е интересно за зрителите да видят какво точно е станало. Ние имаме приемно-предавателен протокол за „доброволно предаване”, както е дефиницията, макар че не е било много доброволно. Полицаите са казали на нашия оператор, че ако не предаде записа, ще вземат насилствено камерата. Консултирах се с нашия адвокат, който е категоричен, че ако няма прокурорско разпореждане, не могат да вземат апаратурата. Приемам го за нормално, защото операторът ни е там от самото начало и явно искат да видят какво се е случило преди това. Онова, което ми се струва още по-нормално е, от МВР да ни върнат презаписа със съответните благодарности.

- Защо само камера на Канал 3 е снимала търга?

- Това не е въпрос към мен. Два-три дни преди търга ми се обади Игор Марковски и ме покани лично, както и наш оператор, защото ще бъде интересно. Това не е първото подобно събитие, което ние излъчваме. Последно си спомням, че около Коледа имаше благотворителен търг, на който присъстваха Георги Първанов и съпругата му, който ние отразихме. Смятам, че това е нещо интересно, поне за мен е така. Няколко пъти съм говорил с Игор и сам съм му предлагал да излъчваме на живо повечето от търговете. Той ми е споделял, че болшинството от участниците не желае да бъде снимано. Сега, по негова идея, камерата беше сложена зад всички присъстващи, за да не се виждат лицата им. Дори, след като настроихме техниката, аз сам предложих да си тръгна, за да не се притесняват хората от мен, защото като видят камера на Канал 3 в комбинация с мен, ще си помислят, че съм отишъл да нищя и да ровя разни работи около някого. Към 19:15 часа си отидох от хотела, дори свалих кубчето на микрофона, за да не се вижда от коя телевизия е. Към 20:10 часа ми звъни операторът и ми разказа какво се е случило. Звъннах на Игор Марковски, но той не успя да ми каже нищо повече.

- Какво е вашето обяснение за случилото се? Появиха се съмнения, че всичко това е поръчано от конкурентите на Марковски в този бизнес?

- Първо, искам да ви споделя, че чух нещо безумно – нашата камера била там, защото Игор е знаел за ареста и ме е извикал умишлено. Гарантирам, че такова нещо няма. Вторият човек, който беше пуснат от полицаите от всички присъстващи, но не желаеше да говори пред камерата, ме дръпна настрани. По думите му конкурентна фирма, близка до министъра на културата, е натопила Игор, за да му провали бизнеса. Дали е така или не, не мога да ви кажа. Знам само, че всичко е станало по най-абсурдния и дивашки начин. На откриването на една столична църква го казах и на Бойко Борисов.
Търгът започва в 19:30 часа. В 19:50 часа нахлуват 7-8 униформени полицаи и още толкова цивилни, които запират 50 души в залата и ги карат да пишат обяснения. Простичкият ми въпрос е следният: „След като се знае от дни за този търг, да приемем, че се знае за липсата на разрешително от Министерството на културата, какво би попречило на полицията и прокуратурата да влезе в залата половин час преди началото на събитието?” Да влязат и да кажат „г-н Марковски, няма да има търг, отлага се, дай сега да видим какви са тези картини”. Тогава щях да им повярвам, че основната цел на акцията е да опази културното наследство. Но при случилото се, изводът е, че основната грижа на МВР е да има пак камери, пиар, да се демонстрира колко сме силни, как се борим с октопод от всякакъв вид и т.н. Това е поредната акция, която е с много съмнителен краен ефект. Този начин на нахлуване, според мен, не се различава от онзи, по който беше арестуван бившият военен министър Николай Цонев.
Най-сетне може би и Бойко Борисов е разбрал, че в акциите не всичко е както трябва, тъй като сам призна, че е водил два разговора с Цветан Цветанов по темата.

- Президентът Първанов изказа притеснения относно действията на МВР. Превърна ли се България в държава на полицията?

- България не е полицейска държава, за съжаление. Аз лично ще се радвам, ако това стане, но в истинския смисъл на думата. Да се знае, че никой няма да посегне на полицай, защото ще знае какви тежки последствия го очакват. Полицията трябва да си извоюва реномето и респекта пред хората. Доколкото знам, най-полицейската държава в света са САЩ. При нас полицейска държава няма, има изблици на полицейщина, което е лошо и тъпо. Това, което стана с мутренското поведение на Роман Василев, е дълбоко сбъркано и погрешно. Върхът на всичко в този случай беше, че никой от МВР-пикчърс не се сети, че този кадър е уникален гаф и автогол – и за прокуратурата, и за полицията.

- Освен по темата МВР, преди седмица президент и премиер размениха остри думи и по повод свободното слово. Защо в този момент на бойното поле двамата намесиха медиите?

- Аз мога спокойно да кажа за себе си – не само Бойко, никой не е упражнявал цензура в Канал 3. Бих се подложил на детектор на лъжата дори. Как е при другите медии – не знам. Всеки сам отговаря за действията си, които са си за тяхна сметка. Но ви давам следния пример. Най-големият борец за свободата на свободното слово – Слави Трифонов, вече трета седмица няма отговор на въпроса, който съм поставил на пиара му: „Защо не канят Кеворк Кеворкян в шоуто и ще го поканят ли?” Самият Кеворк написа в „Труд”: „Слави няма да ме покани, както го е правил през последните 3 години, за да видите, че няма свобода на словото.” Ето ви един тест. В Канал 3 е нямало човек, който да иска да каже нещо и да не му бъде дадена трибуна. Дали аз симпатизирам на този човек, няма значение. Един от основните принципи на журналистиката е добре известен, но рядко спазван – да изложиш мненията на всички страни. Най-пресният пример е търгът с картините. Репортерът на БВТ изплю фактите, че Игор е арестуван, прочете набързо информацията от МВР, и дотам. Попитах го: „Човече, къде е другата страна, къде е мнението на Марковски?”

- Миналата седмица между президента и правителството отново припламнаха искри около орязването на състава в СЕМ. Първанов върна закона за преразглеждане. Според вас трябва ли да бъде намалена числеността в съвета от 8 на 5 членове?

- Колкото и да не ми се иска, донякъде се съгласявам с мотивите на Първанов. Очевидно е, че се намалява бройката в СЕМ, за да бъдат шкартирани някои членове, за да останат „наши хора” – трима на парламента и двама на президента. Това обаче е същата практика, която наложи тройната коалиция в Комисията за регулиране на съобщенията. Сергей Станишев си набута там трима-четирима души в последния момент. Лошото е, че се действа по този начин със СЕМ. Не, че съм доволен от него. Съветът принципно не си върши добре работата. Създава се лоша практика. Както, например, във ВСС. Аз съм напълно съгласен с Цветан Цветанов, че той трябва да бъде разтурен и напълно сменен. Инак оправия няма.

- Т.е. СЕМ също трябва да бъде разтурен изцяло?

- Да, разбира се. Но веднага идва нещо друго – създават се опасни и лоши прецеденти. Тези регулаторни органи трябва да са независими, за да си вършат работата. Че не са ти удобни, че не са ти симпатични, трябва да можеш да изтърпиш. Миналият СЕМ и настоящата КРС направиха такива подаръци на групировката на Ирена Кръстева, че няма накъде. Като се започне от лицензи и се свърши до предавателните станции на БТК. Бяха направени нагли поправки в закона в последните дни на управлението. Затова трябва да се измисли такъв механизъм, че като назначаваш хората в регулаторните органи, да не може да са хора на управляващите, а да са общо приемливи фигури с доказан морал, авторитет и компетентност.

- В БНР отново за директор беше преизбран Валерий Тодоров. Бяхте ли изненадан от избора на СЕМ?

- Не, не мисля, че имаше някаква изненада. Онова, което съм му казал на Валерий в очите, още миналата година, беше: „Нямам обяснение, след като имаш такова явление в съвременната журналистика като Лили Маринкова, да не й дадеш едно свое седмично предаване.” Това не се случва само при Тодоров, но и при всички останали директори на БНР през годините. Тя дели „Неделя 150” не с кого да е, а с друго явление в журналистиката като Величко Конакчиев, което задава възможно най-удобните отговори. Това говори, че в радиото от край време явно има някакви сериозни бъркотии. Говорил съм и с предишни шефове, които са ми казвали, че всички много харесвали Величко Конакчиев. Естествено, и аз ще го харесвам, ако съм политик. Кой не иска да си говори каквото си иска в ефир? И обратното – като знам, че от Лили мога да очаквам всякакъв удар...

- Какъв е вашият съвет към настоящето правителство?


- 1,5 млн. гледат турски сериали – да са живи и здрави. Не знам колко хора се интересуват и слушат същевременно чалга. Само че онези 1,.5 млн. избиратели, които излязоха и фактически излъгаха надеждите и очакванията на непогрешимия Ахмед Доган, и обърнаха вота в полза на Бойко Борисов, са последният пример за мен, в който се вижда, че у нас има немалко хора, умни и интелигентни, които искат някаква промяна. Те гласуваха не толкова за Бойко и за ГЕРБ, колкото срещу тройната коалиция. Така, както гласуваха срещу Иван Костов и неговата арогантност и наглост, като министър-председател. Борисов и Цветанов трябва много да внимават, защото са тръгнали по стъпките на Иван Костов. Когато правиш нещо, в което не може да се разграничи доброто от лошото, професионалното и непрофесионалното, то трябва да знаеш, че избирателите не прощават. Не може допреди месец, два, три да говориш едни неща, а днес точно обратното, и да не се случва нищо на недоразумението Дянков.

- Той заяви, че вече сме излезли от криза.

- Попитах Бойко на пресконференция миналата седмица в неделя: „не ти ли звучи това като виц?” Дянков показа, че е едно недоразумение. Ако Борисов не може да го уволни, то нека да го прати на много дълга командировка, защото е очевиден тоталният му провал в сферата на финансите.

- Обвиняват ви, че появата ви на политически събития и пресконференции води до ненужни скандали и панаири. Най-пресният пример за това беше участието ви на „Дондуков” 2, когато провокирахте президента по време на негова пресконференция. Чувствате ли се сам в тази кауза?

- Естествено е да се чувствам самотен, аз съм като един Мунчо, защото общият тон на нашата журналистика е коренно различен. Разбирам репортерите, защото най-големият бич у нас е ресорната журналистика. Наясно съм с работата на репортерите, които отговарят за Министерски съвет, за парламента, за отделните партии. Те няма как да направят скандал, в добрия смисъл, да задават неудобни въпроси, защото след това ще ги отрежат от информация, от интервюта и т.н. Те ще угаснат като ресорни, защото в даден случай конкурентната медия е успяла да спечели благоразположението на министър-председател, на министър, на шеф на парламента, за да има интервюта и да върви информацията срещу мълчание. Затова не се сърдя на никого. Така е и в политическата журналистика, така е и в спортната. Във всеки вестник и телевизия има ресор „Левски” и ЦСКА. Опиташ ли се да зададеш някой по-неудобен въпрос, обявяват те за прокажен, не ти предоставят информация и загиваш. Това е част от играта. При мен е по-различно, аз съм си извоювал тази свобода. В повечето случаи не мога да почувствам авторитета, защото с Бойко се познавам от 15 години, а с Гоце Първанов от времето, когато организираше подписки в подкрепа на Милошевич. Такъв човек не може да ми бъде авторитет. Затова на него мога да задам въпрос без грам притеснение. Да не говорим за Цецка Цачева. Като сложим към това дадената ми от Канал 3 пълна свобода, бих казал, че съм човек, на когото му е позволено да пита всичко. Знам до какви скандали може да доведе. Избрал съм този път, но вече е късно да криввам от него.

КОМЕНТАРИ

Captcha

бб, 04/06/2010 - 01:20
браво, един честен журналист
pepa, 04/06/2010 - 05:06
to kato ostaree chovek kakvo mu ostava. . . . ne se sardi Sasho. . ako ne si ti koi da go napravi. . . zatova se iska vrazki i akal. . . nali taka???????
vili ot chicago, 04/06/2010 - 08:15
ei koi e tozi na snimkata maiko kakav staretz tova ne e li maja na ani pen4eva golymata artiska ty bila po golyma i ot nmevena kokanova i samo za tyhnata da6tery ne se nameri mysto da raboti i maika i samo y predlaga nalyvo i nadysno egati 6ibanata darjava ne moga da razbera tzeliy tozi bokluk za6to ne se pokrie nykade
Николов, 04/06/2010 - 09:58
ТОЗИ СИН НА АКТИВНИ БОРЦИ И НАЙ-ДОБЪР СКИОР СРЕД ЖУРНАЛИСТИТЕ ИЛИ НАЙ-ДОБЪР ЖЕРНАЛИСТ СРЕД СКИОРИТЕ ЩЕ СЕ СКЪСА ДА ПЛАЧЕ ДОРИ ЗА НАЙ-ДРЕБНОТО ПОСЕГАТЕЛСТВО СРЕЩУ ДОСТИЖЕНИЯТА/КРАЖБИТЕ НА КАСТАТА МУ. ЕДИНСТВЕНИЯ ПРАВИЛЕН И СПАСИТЕЛЕН ПЪТ ЗА БЪЛГАРИЯ Е ТОЗИ :БОРИСОВ ДА ТРЪГНЕ ПО СТЪПКИТЕ НА КОСТОВ. ВСИЧКИТЕ ПРОБЛЕМИ НА ПРАВИТЕЛСТВОТО НА ГЕРБ ПРОИЗЛИЗАТ ОТ ТОВА, ЧЕ В РАЗКРАЧЕНО ПОЛОЖЕНИЕ МЕЖДУ ПРАВИЛНИТЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ НА КОСТОВ И СТРАХА ДА БРЪКНЕ НА ДЪЛБОКО В КОЗНИТЕ НА БСП/ДС ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ 20 ГОДИНИ.
12, 04/06/2010 - 11:53
и тоз ли е червен?Божееее, има ли някой в Чалгария, който да не е?
Селски, 04/06/2010 - 12:13
За какво квичи този шопар. Да не му е свършила ярмата?
ДА ПРОДЪЛЖАВАМЕ ЛИ?, 04/06/2010 - 12:22
А, бе, Николов - какъв син е Костов и кави стъпки, бе? Та Мавъра узакони червената мафиотска банда, която го направи финансов министър, инфилтрира го в СДС, след като се кри като мишок на стачката на шофьорите го извадиха и оглави протестите в последния миг. За което щедро се отблагодари - 1. накара хилядите реститути да си търсят правата в съда, а по административен път (КАКТО Е ПО ЗАКОН) върна имотите (СРЕЩУ КАКВО???) само на тези които ПОДДАДХА; 2. ПОВТОРНО се узурпира тяхната собственост от ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ, създадена от комунистите (фашистите); 3. Разграби БГ като назначи остатъците от необлажилата се червена номенклатура; 4. продаде на СССР, където е учил (КАКВО???) структуроопределящи предприятия (Нефтохим стига. . . ). ДА ПРОДЪЛЖАВАМЕ ЛИ??
sdfs, 04/06/2010 - 12:30
frogowe mnogo padnhate 6tom sa6o dikov wikate za interviewta . ne si sturwa 4owek da wi 4ete we4e. i wie sdadahte. . .
, 04/06/2010 - 12:50
Този непоносим шопар, който демонстрира НЕкултура и САМОагресия няма ли да спре да се надпреварва с вятъра и да става двойник на СЛ. Трифонов в алчност за слава и пари. Хаде стига напъни, БЕ, леке! Пък и от висша политика разбираш?! Гамен ще си останеш!
-, 04/06/2010 - 13:41
Толкова много отговори е задал Сашо Диков, че не знам кога ще им намерим въпросите.
МУНЧО ОТ "ПОД ИГОТО", 04/06/2010 - 13:52
Може ли един "Мунчо" да дава оценки за финансист от световна класа ? Саше, ти си Мунчо и в журналистиката, братче, ама не се отчайвай, още си млад. . . . . . . Ама не дей и да се гръмваш !!
наблюдател, 04/06/2010 - 14:52
обидно е да ни пробутвате Сашко Диков за критерии!Той е ограничено червено човече-целувач на задника на Гоце и на Октопода. Срамота!
ultra, 04/06/2010 - 14:59
Николов от 4 юни 09:58:07 го е казал най-добре, а Сашко да вземе да намери работа за щерка си!
преподавател, 04/06/2010 - 15:29
Вижте, г-н супер журналист, Вие още един живот да учите не можете да достигнете знанията, опита, етиката и вързожденския дух на г-н Дянков. Тоест да тичете срещу него - пак няма да стане. Просто сте далече даже от истинския българин, да го знаете когато заспивате (а, дали това става нормално?). Но, лудичкият не може без напъване и изтъкване - та споко, бе г-н журналист!
така де, 04/06/2010 - 16:32
Всеотдаен журналист, готов да се направи на маймуна само и само да изкопчи истината. Жалкото е, че другите маймуни си мислят че е като тях и кряскат непоносимо. Спрете бе, шибеци, пускатйте си славито и забравете.
потапич, 04/06/2010 - 17:32
Сашо, Сашо голям си тъпанар!!!!
наблюдател, 04/06/2010 - 17:48
САШООООО, САШООО, КАТО ГРАМ НЕ РАЗБИРАШ ОТ ФИНАНСИ, КАК РАЗБРА ЧЕ ДЯНКОВ Е НЕДОРАЗУМЕНИЕ? ДОЛУ ГОРЕ ТОЛКОВА РАЗБИРАШ И ОТ ФУТБОЛ.
TPM, 04/06/2010 - 18:07
Сашо, преди около 20-25 години вървяха едни слухове в София как си станал журналист. Говореше се за теб, за висш клир, а от там нататък вече ти си знаеш. Не знам дали е истина, но поне слуха разкажи на дъщеря си. Честно да ти кажа, много си далече от журналистиката, а и от много други неща. Тя май и Михнева беше в твоята телевизийка. То какво ли друго да се очаква.
Чаплин, 04/06/2010 - 18:40
Разбрахме Сашко и на теб ти пречат космите. . .
весел, 04/06/2010 - 18:50
Диков и ти като мен си от миналия век, но ти си оставаш келеш и некадърник. Не е късно да спреш да се излагаш.
Сульо Пулев, 04/06/2010 - 18:55
Диков е журналистически термит, който смила всичко(информация)но няма вкус! Незавидната му дикция на пелтек, го прави противен!!Точка
, 04/06/2010 - 19:01
". . . не можете да достигнете знанията, опита, етиката и вързожденския дух на г-н Дянков. " :))))) Какъв възрожеденски дух те гони теб бе , преподавателю? Дянков е живял съзнателния си живот в Америка и много го е бригало за България. То и сега толкова го брига както се вижда по действията му. Вдянков е повече хамериканец, отколкото българин. Възрожденец бил :)))
123, 04/06/2010 - 19:09
Много е тъпо Сашо който е журналист пенкелер да коментира политик като Костов, да не казвам икономист от световна величина, бих казал, ако сегашното правителство можеше малко да се доближи до Костов, това ще е много добре и за България.
МС, 04/06/2010 - 19:40
Първо Дянков не е никакъв финансист, а е статистик и затова обича да борави с цифри и данни. В това му е силата и стига се е перчил, че е Брад Пит във финансите и е световен учен. Чисти измишльотини. Второ Никой не може да ме убеди, че Дянков е дошъл от патриотизъм и родолюбие в България. А възрожденец да не го наричате е просто комично. СД е прав за това, че Цветанов действа като неандерталец. Има по-цивилизовани начини да се спре един търг, вместо да се правят поредните екшъни. Този филм вече сме го гледали. Веднъж пиар, втори път пиар, но нещата излизат от контрол. Не съм съгласна, че Борисов върви по стъпките на Костов. Костов направи много грешки, но за разлика от Борисов, който си шляпа шменти -капели, Костов е реалист и има ясен поглед върху ситуацията в България. Борисов може само да се учи от Костов, ако може нещо да му влезе в главата. Преди това трябва да се научи да говори като политик, а това не става като ходи по шоупрограми и от сутрин до вечер е по разни мероприятия. Не
, 04/06/2010 - 19:47
защо ми отрязахте текста???
pepa, 04/06/2010 - 20:25
do gorniya . . . Kostov realist???????
, 04/06/2010 - 20:32
Ей Фроговци, къде ми е текста?????Писах го сума време, пендели!и не съм колегата запитал ви преди мен!
к.к, 04/06/2010 - 20:48
Е Сашо , Сашо такава фурнаджийска лопата си!А най-мразя някой да си въобразява, че може да говори от името на народа. Ние одобряваме , , полицейщината, , -затова и ЦЦ е с най-висок рейтинг от министрите. Мисля си , добре , че живеете в България-защото реда и дисциплината която царят по света незнам как ще я наречете тогава. А да не забравя -нали ти самият Сашо се закани на Президента , че ще докажеш , че е ловувал незаконно някакъв си архар ли беше непомня вида на животното. Какво стана?След като ти изкараха досието започна друга песен да пееш!
, 04/06/2010 - 21:01
И после ми кажете, че няма цензура и има свобода на словото. . .
инджанец, 04/06/2010 - 22:17
Костов загуби изборите 2001г. защото а)въведе световни понятия като социална и здравна осигуровка б)намали пенсиите на хората, неотговарящи на новите условия(на практика 95% от съществуващите тогава пенсионери) в)наличието на Царя. Тогава на практика стана така, че работещите в частния сектор(които най-вече отнесоха тежестта на реформите)гласуваха повечето за Царя, както и пенсионерите. А като се оака и Царя, комунистите взеха най-много мандати и то по случайност!Но след три години ситуацията няма да е като през 2005 г. !Тва което го надробиха другарите за тия четири години ще се помни като ЖанВиденовото управление!!!!
инджанец, 04/06/2010 - 22:22
Разгеле приехте ми коментара!!Бях се отчаял че и тук са накацали другарите!Това че не ми приехте първия коментар го отдавам на техническа грешка и дано да съм прав.
маймун4о, 04/06/2010 - 22:49
Сашко е гъзолизец преди на Батето, а сега на Величко Найденов! Да каже откъде са парите на Канал 3!?
уф, 05/06/2010 - 07:00
Сашо , кой си ти и за какво се бориш , че се опитваш да ми даваш акъл и да ме занимаваш с коментарите си ? Ти не можеш да бъдеш като Костов , Борисов , Цветанов и т. н. защото си един дърдорко.
до pepa, 05/06/2010 - 14:14
До фантазьор за който заплатите и пенсиите в България са прекалено високи и сме на първо място в ЕС като най-бързо развиваща се държава, магаре да вържеш ще е по-голям реалист. Костов плати много висока цена за разцеплението на ОДС и за грешките си при управлението с вота на избирателите, но не ми се мисли след Жан Виденов ако управляваха царя, БСП или Доган какво щеше да е сега в България. Костова не е обвинен само за световната криза и войната в близкия изток.
фен, 05/06/2010 - 14:15
от фудбола да наджапаш в политиката-нема как да стане, Сашко, но ако переш нечии пари и целуваш нечии задник-може от футболен коментатор да се имаш вече за "неудобен" журналист едва ли не!Еййй, браво, бе, Сашко!Голема си работа!Верваме ти!
Otvraten, 05/06/2010 - 14:36
Нагло, арогантно, алчно, безочно, страдащо от Наполеонов комплекс, самопредлагащо се отвратително НИЩОЖЕСТВО-що е то?Ами смрадливеца Сандьо Динов!
н.николов, 05/06/2010 - 15:25
а, ти бедни ми сашо вървиш по стъпките на явор дачков и от интересен ставаш все по-смешен!най-добре е да излезеш в пенсия!стар и немощен си вече!
Ей..., 05/06/2010 - 18:39
Ей, какво трябва да направя, за да ми излезе текста? Попитах, знае ли някой, чия е кабелната телевизия "Канал3"? Нещо лошо ли попитах??? И ще допълня: Ако Борисов наистина тръгне по стъпките на Костов, цена няма да има! За съжаление няма как да стане - зад Борисов стоят сили, които никога няма да му позволят точно това. На всичкото отгоре Борисов е суетен, той комунист до мозъка на костите, а и е много страхлив, за да оползотвори властта си, наистина в името на България.
ПН, 05/06/2010 - 19:02
Сашо, Сашо, за да бъде разбран и обяснен Костов е нужен…. освен и акъл и морал! И липса на комунистическа обремененост. .
ra4o, 06/06/2010 - 00:12
Саше, Саше, много си тъп бе Сашее.
Саше, Саше.., 06/06/2010 - 00:23
„Не може допреди месец, два, три да говориш едни неща, а днес точно обратното, и да не се случва нищо”. . – казва Диков за Дянков. Борисов час по час сменя мненията и дори решенията си, но за него Сашо „ни вопъл, ни стон”, защото били приятели, защото Борисов бил подведен. Вярно, че ББ е с манталитет и интелект на мутирал олигофрен, но след като се е цанил за М-р Председател, диагнозата не го оправдава. Държавата няма кормчия. В тежки времена е нужен човек с бърза мисъл и смели решения, с познания, не само в областта на спорта; да вижда с много ходове напред и да действа! Не само да „разпорежда” и то на посоки. Както и да си седне на задника в Министерски Съвет и да опита да работи, а не по цял ден да пише смс’и; да се включва в предавания, с което най-малкото отнема от времето на гостите; да ходи на мачове извън страната, защото му било хоби; да не си пропуска фитнеса и масажа; да хвърчи всеки ден с хеликоптери и „фантоми”, за да реже ленти, дори в чужбина (откри хотел в Бавария, напри
Саше, Саше..., 06/06/2010 - 00:25
Продължение. . . . . например); Кога работи този човек, след като винаги е навън и се кипри сред народонаселението из всички краища на РБ? Така че Сашо, ако Борисов имаше визия за България и знаеше какво иска и Дянков нямаше да се лашка като чалдисан. . Ти очакваш от Дянков чудеса, но това не може да стане ако кормчията дрънка на кухо. .
Германеца, 06/06/2010 - 10:08
Кое от казаното от Сашо Диков не е вярно?
Вуте, 06/06/2010 - 11:07
Кой му обръща вече внимание на това червено тепкало. . . ?
Off, 06/06/2010 - 14:03
До С. Диков: Борисов е тръгнал по пътя на Костов. Добре, а ти като си тръгнал по пътя за 4-ти километър, не е ли време да стигнеш?
НТ, 06/06/2010 - 14:55
Ех, де наистина Борисов да беше тръгнал по пътя на Костов. . , ама за това се иска по-малко да се обръща внимание на рейтинги. . . А какво е ББ без надут рейтинг. . . .
кукуригу, 06/06/2010 - 16:35
Само старчоците, и то само изкукалите не разбиат, че вече е демоде да се краде и то от гола като пушка страна! Всичко ни е ограбено отдавна, скоро го доизметоха и сега ако все пак ще съществуваме под името България трябва да се вземем в ръце! Последен шанс за нас е да спасим нищото, което ни е останало! Бате Бойко опитва и стига сте се правили на профи, че от толкова специалисти досега се нагледах на лентяи, връзкари, лапачи, празни тикви на ръководни места, дето не могат да кажат кое е ляво и кое - дясно, аман от неграмотници с високо самочувствие! Ясно е че като няма средства от производство, понеже ни продадоха, останалото трябва да се разпредели, степенувайки важността на проблема, за да оцелеем някакси! А Сашо Диков откога пък стана голем разбирач от политика, прав е този, който е написал редовете за щерка му и Аня по-надолу!
Диковист, 06/06/2010 - 18:33
За Сашко, няма авторитети. Познавал бат'Бойко от 15 години, а Гоце от времто на Милошевич. Понеже не познава Дянков, той пък значи, е недоразумение. Абе Сашко, абе чедо тетевенско, стига с този адет: "Кой бе, тоя ли? Абе, я зо заеби!" Ако отразяваш новини, то, прави го! Не се старай да ни показваш колко си велик на фона на новините. Знаеме се от повече от 15 години и от периоди от преди Милошевич. Та как купи апартаментче в ЖСК-ато на Барбуков?
пена, 06/06/2010 - 22:32
Този да си гледа спорта. Откога започна и той да се занимава с политика. За това се иска познаване на материята, а неговото образувание не отговаря да се занимава с политика,
07, 07/06/2010 - 19:11
Синчето Диков на активни борци с/у капитализма е в услуга на червените зомбисти. Щом един спортист взе да дава акъли с/у най-добрия политик и икономист Костов - работата ни е спукана. . Диков ИЗПЪЛНЯВА поръчки на червената мафия.
edna, 08/06/2010 - 11:35
iti si mente. po lesno ot tova da pita6 ima li/
Карина, 08/06/2010 - 11:59
и какви бяха стъпките на Костов, изведе ли страната от кризата, стабилизира ли я, извърши ли необходимите реформи, даде ли нов път за развитие на страна или настъпи пълна разруха, като при Виденов. А сега да видим Б. Б. как ще се справи, като имата такива видни подръжници, би следвало да е много по-добре. Да се съчетае обаче правенето на нужните за страната болезнени реформи с непрекъснатото оглеждане в огледалото си е непосилна работа за мускулите на Биби и става все по видно.
rozovata pantera, 08/06/2010 - 16:45
Гнусно е някой да се радва, че е затворена устата на човек или журналист и т. н с "извадено досие". Нека не забравяме, че хората, които държат "досиетата" освен инквизитори в миналото, са долна измет в настоящето.
IVAN, 08/06/2010 - 17:31
nishto losho nyama, che se uchi ot kostov! dano da e taka. . . a, ot nechlenorazdelnia dikov li da se uchi?
мм, 08/06/2010 - 19:42
полицейска нее ами и военна диктатура за тез гадове мамито им да еба, аче и трепане на глава на софийски боклуци дет унищожиха всичко свято в таз държавица, мамичката им алчна да еба
..., 08/06/2010 - 21:36
Диков изпълнява комунистически поръчки на гоце и дуган. Диков - марш в дума дебеланчо, защото политиката не е лъжичка за твоята угоена устица. . . Тивече не си и за спортен коментатор, та камо ли за политически. Еййййййй - нещастна България пълна с комунистически отрепки даващи "акъл", който никога не са имали. . .
Елена, 11/06/2010 - 14:02
Господин Сашо Диков е като турлю-гювеч - от всичко разбира и на всички оценка дава, етикети лепи - откога стана толкоз компетентен?!
електорат, 14/12/2010 - 08:17
САШО, СЪЖАЛЯВАМ ТЕ, НО НЯМАШ ПОЛИТИЧЕСКИ УСЕТ!!!!НЕ СРАВНЯВАЙ НЕСРАВНИМИ ВЕЛИЧИНИ!!!!ВСЕ ПРЕТЕНДИРАШ ДА СИ ИСТИНА ОТ ПОСЛЕДНА ИНСТАНЦИЯ, НО НЕ СИ!!!!!!!
БЪЛГАРИН, 20/10/2011 - 18:50
Сашо Диков е една продажна душа!Дали е трябвало ИЗОБЩО да се ражда!

РЕКЛАМА

. София

+9°

+14°

слънчево
.

лек полъх

. Бургас

+11°

+21°

слънчево
.

лек полъх

. Варна

+10°

+21°

слънчево
.

лек полъх

. Пловдив

+10°

+21°

слънчево
.

лек полъх

. Ст. Загора

+12°

+23°

слънчево
.

лек полъх

. Русе

+13°

+23°

слънчево
.

лек полъх

. Париж

+8°

+14°

слънчево
.

лек полъх

. Лондон

+5°

+13°

слънчево
.

лек полъх

ФИКСИНГЪТ 17 Май, 2012

EUR 1.95583
USD 1.50068
CHF 1.62823
GBP 2.42517
CAD 1.50645
AUD 1.52895
  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

РЕКЛАМА