РЕКЛАМА

Условия и цени за публикуване на реклама във www.frognews.bg научи повече »

ПОСЛЕДНО ПУБЛИКУВАНИ

Божидар Димитров - тайният кандидат-президент на ГЕРБ?

18 Май, 2011

|

59 Коментари

|

3684

Божидар Димитров - тайният кандидат-президент на ГЕРБ?
Божидар Димитров
От ГЕРБ биха заложили на историка заради възможността той да събере гласове и извън партията, както и заради личните симпатии на Борисов към него и желанието му да се реваншира за министерския пост, твърдят запознати.

Frognews.bg напомня, че по думите на премиера Борисов и лидер на ГЕРБ партията ще определи президентската си кандидатура през август.

Междувременно от известно време в социалната мрежа "Фейсбук" има група, която издига кандидатурата на бившия министър Божидар Димитров за президент. По този повод част от коментарите са свързани с факта, че премиерът Борисов е решил да реабилитира приятеля си, с който беше принуден да се раздели в МС, като го номинира за поста на държавен глава. "Феновете" на историка или администраторът на профила е написал за Димитров кратка анотация, представяйки го като "Най-последователният патриот, който върна вярата в българското! Човекът, който върна десетки хиляди българи на България! Българинът, който, поне за малко, върна Паисиевата история в България! Първият наш държавник, който постави въпроса за компенсации за имотите на тракийските Българи!"

Запознати твърдят, че появата на този профил не е случайна и напомнят, че американският президент Б. Обама спечели популярност до голяма степен и на профила си в социалната мрежа. Божидар Димитров няма нужда от реклама, той е достатъчно наложена в общественото пространство личност, която би могла да влезе в сметките на предизборния щаб на ГЕРБ. При подобна стъпка ще се разчита не само на твърдия електорат на ГЕРБ, но и на достатъчно леви гласове, както и на такива от страна на патриотични партии и сдружения. Затова в крайна сметка може да се окаже, че печелившата карта за ГЕРБ е тази на ексминистъра, отговарящ за българите в чужбина.

Frognews.bg припомня, че Димитров, който беше избран за депутат на ГЕРБ не пожела да се върне обратно в парламента, след като преустанови министерстването си, а предпочете да заеме старата си длъжност като директор на НИМ. Шефският стол там явно е най-много по мярка на историка, който и в качеството си на министър често отскачаше до музея, за да нагледа работата му и колегите си. Топлите чувства на премиера Борисов към Димитров все още не били изстинали, твърдят от ГЕРБ, независимо от няколкото гафа, които сътвори министърът без портфейл по време на мандата си в МС. Лидерът на ГЕРБ оценявал историка като родолюбец и специалист, с когото му било приятно да разговаря. В този смисъл евентуална кандидатура на Божидар Димитров не би била изненадваща, по-любопитно в такава конфигурация би било да се намери подходящата фигура за вице.

Frognews.bg

КОМЕНТАРИ

Captcha

fen, 18/05/2011 - 10:11
Има логика статията.
лалала, 18/05/2011 - 10:13
Пак ли ченге за президент??? Аман вече. . .
лалала, 18/05/2011 - 10:16
Божидар Димитров е известен много добре с гафовете си!!! Като президент ще има пълната възможност да се осира наволя.
Хайде пробвай ме?, 18/05/2011 - 10:17
Ла -ла -ла, БСП е будала!
СерГей, 18/05/2011 - 10:21
Эсть свободен пост, эсть проблем! Что мы сделаем нашу ползу? Что ето надает пользу роду? Нет такая польза! Только есть полза для меня!
, 18/05/2011 - 10:27
Шибидар Шибидръв. . .
, 18/05/2011 - 10:27
ТОЯ ПРИКАЗВАЧ Е ПО-ГОЛЯМ ОРУНГЕЛ ОТ ОНЯ ПОКАЗВАЧ?!
, 18/05/2011 - 10:37
Да но Божо беше ангажиран с българската кауза, с българите в чужбина и е патриотарче, така че не виждам какво му е лошото да стане президент. Настоящият е проруски дупедавец, предишният беше проамерикански, крайно време е да имаме пробългарски президент.
недоумявам, 18/05/2011 - 10:46
Защо си подаде оставката като министър? Нали защото е бил от ДС?
лалала, 18/05/2011 - 10:47
Хахаха. . . Българите в чужбина? Димитров успя да ги обиди всичките. Е, може би не всички, но ако стане президент, ще има тази възможност.
Минка, 18/05/2011 - 10:54
Нема кой, само Той ще ни изведе на трите морета. Той е като бръмбар, да го следваме!
, 18/05/2011 - 11:00
Банкянлията може да е глуповат, но е хитър и едва ли ще кандидатира Божо голямото ако
, 18/05/2011 - 11:02
Глупецът Борисов как пък не увря че без мнозинство в парламента не може сам да води бащина дружина
Радул, 18/05/2011 - 11:06
Гласувам с двете раце за него, ако вземе Спаска за вице, а мен ме назначи губернатор със седалище в Струга.
, 18/05/2011 - 11:06
АЙДЕ СТИГА МАЙТАПИ С НАСЕЛЕНИЕТО БЕ !
1, 18/05/2011 - 11:12
http://www. . - - -Еккипа за Футбол !
ПЕДРО, 18/05/2011 - 11:14
Божо Дембелкожов - Шибаняка? Егати президенто!
Петко, 18/05/2011 - 11:20
Никъде не се казва, че Божидар непременно ще е кандидат, а че ще е подобен профил. Има разлика.
подпоручик Дуб, 18/05/2011 - 11:36
Да внеса необходимата яснота ! Мнението на уважаваният А. Гълъбов не означава в никой случай, че най-големия мистификатор и шарлатанин в областа на историята ст. н. с. ІІ степен от 1985 г (!) Божо Шибаняков има какъвто и да е потенциал за президент на България. Той само подчертава, че профилът му ( в т. ч. и на исторически мистификатор и шарлатанин-доп. мое) напълно съотвествува на профила на политическия проект ГЕРБ , за който проект ще припомня, че се реализира от 2005 г. от кадри на ДС и руски рубладжии.
, 18/05/2011 - 11:40
Но че Бойко си пада по него е факт, нали??
херодот, 18/05/2011 - 11:40
да заменим доносник историк с доносник историк - абе нещо друго в тази държава няма ли?
От Шопа, 18/05/2011 - 11:42
Коментарът е абсолютно тъп! Срамота е за "Торнадо" да използва тъпанари като Антоний Гълъбов (пак накакво руско копеле)- съответното българско име е Антон!
подпоручик Дуб-до Шопа, 18/05/2011 - 11:50
И актьорът Антоний Генов ( + 15 12 2006 г)ли бе "руско копиле" ?
подпоручик Дуб -до Херодот, 18/05/2011 - 11:59
Ами няма ! Тука е така ! И даже имам чувството, че випускниците на историческите ни ПУЦ-ове (демек Ист. ф-ти) , доста годинки , са ги броели на абсолвентския етап като новобранци на "първи-втори" , но с една малка разлика :първи- назначение "щатен служител на ДС", втори- назначение "агент на ДС".
Хм, 18/05/2011 - 12:19
Майтап, майтап, ама като нищо може да напраскат тая глупост герберите. то много акъл не се иска.
Карина, 18/05/2011 - 12:21
Да, трябва да има приемственост, един доносник на ДС се сменя с друг доносник. Трогателен избор, напълно подходящ за доопростаченото природонаселение.
неизвестен, 18/05/2011 - 12:42
Защо тогава отзовават посланиците, свързани с ДС? За пореден път двоен стандарт ли?
сиайна, 18/05/2011 - 12:44
браво ще гласувам за Б. Димитров. Това е страхотно и успешно .
Доц. Велизар Енчев, 18/05/2011 - 13:11
Ще се напикая от смях, те не го пускат в селото, той пита за поповата къща. . . Кой е Б. Димитров: лъжепрофесор, ренегат, съмнителен историк, псевдоразведчик, "голям" Донжуан, etc. . . По финансовата част също не е много чист и за това не смее да напусне НИМ, за да не излязат наяве злоупотребите с негово участие. На пенсионна възраст е, а яде хляба на някой млад и кадърен мениджър-историк.
друг, 18/05/2011 - 13:14
Ако е Той, значи ГЕРБ се отказват от този пост и издигат бита карта.
, 18/05/2011 - 13:25
tapo tapo tapo
Федока, 18/05/2011 - 13:28
Много тъпа манипулация, явно журналята от сайта са платени пиари на измисления професор. Поне ги правете внушенията по-правдоподобни. Ясно, че взимате пари, ама по-тарикатски действайте.
Jean de Moscou, 18/05/2011 - 13:42
Стига да се нандидатира, ще гласувам за него. По-добре президент, отколкото бъркачка на музейното дело и археологическите изследвания в България. Историческата наука, поне времено, ще се отърве от един непоправим фалшификатор.
Баш Шибаняка - патриотар на Ре, 18/05/2011 - 13:50
Псевдо професора, който нарече народа си "шибан", дайте ни го за президент и ще гризнете дръвцето утрепки такива. Ние помним! Поздрави - един от "шибания" народ
bimbo, 18/05/2011 - 13:50
moite uvajeniq kam G-n profesora no toi e samo za prezident na Makedoniq, da se sramuva6 da se nare4e6 BALGARIN do tova dereje sa go dokarali v na6ata oblast Makedoniq. zatova G-n profesora e to4no za tam da im obqsni kakvi sa tam horata. kato potopi6 edin makedonec u ohridskoto ezero kakvo izliza 100% 4ist kapan balgarin.
Божо и Фидоска! Ура!, 18/05/2011 - 13:52
По-добре от останалите. И аз съм за него. Е, ако бяха Фидоска и Огнян минчев, по-голяма тежест щяха да имат като двойка, но и Божко натежава достатъчно не ще и дума. Така че Фидоска нека да е вицка.
ахмед, 18/05/2011 - 14:01
Ако трябва проф. Шибаняшки пак ще изрови някакви свещени кокали от печено прасе и ще им се кланя само и само отново ДС да се намърда в президентството. Писна ни-и-и-и-и-и-и-ии от вас ченгета! Омирисахте държавата на партенки!!!!
емигрант, 18/05/2011 - 14:56
Защо не попитате българите в чужбина, какво е мнението им за ортодоксалния комунист Божидар Димитров.
Николай, 18/05/2011 - 15:02
Аз бих гласувал за Божидар Димитров.
fghf, 18/05/2011 - 15:35
Смятам, че идеята е чудесна.
агент гоце, 18/05/2011 - 16:51
Шибан агент и мародер! Шибан фалшификатор на историята! Шибан фалшификатор на шибани пищяли от края на 20 век сл. Хр.
niama, 18/05/2011 - 18:02
Ami da vzeme Maslarkata za vice, hem e nevinna, hem ste subere glasove izvun partiata.
аз съм българче, 18/05/2011 - 18:57
С Божко ще излезнем ний на три морета, на три морета и две минарета.
Историк, 18/05/2011 - 20:22
Божидар ще стане президент, дръжност на ченгетата патент.
pepa, 18/05/2011 - 20:29
po dobre Bozidar Dimitrov otkolkoto drug. . . ot starata gvardiya. . . ot mladite ne vizdam koi????
-, 18/05/2011 - 21:11
Шибана страна, шибан президент. . .
авджиев, 18/05/2011 - 22:43
Шибан мародер! ДС в лицето на Божков - Черепа обираха тракийски и римски гробници, а Шибаняков ги консултираше и им казваше къде да ги продадат най-изгодно. разкарайте лайното Шибаняков и почвайте на чисто!
подпоручик Дуб-до А.Гълъбов, 18/05/2011 - 23:15
Г-н Гълъбов, поздравявам Ви искрено за тази част от мнението Ви, съгласно което, профилът на Б. Шибаняков е в абсолютен унисон с профила на ГЕРБ. И наистина -един агент на ДС от 1964/6 г. , направен "нещо " само и единствено благодарене на вярната си служба на ДС , след 1989 г. и на мутро-олигарсите , безусловно най-пълно отговаря на профилът на ГЕРБ. (хе хе хе) Смущава ме друго ! Вие квалифицирате Божо Шибаняков като "интелектуалец" !? Сиреч Вие определяте като "интелектуалец" един менте-историк с просташки език , примитивна обща култура , един мистификатор и шарлатанин с НУЛЕВ реален принос за българската историческа наука ? Социолог сте и просто да Ви е, че не сте наясно с "достойнствата "на Шибаняков на менте- историк , мистификатор и шарлатанин . Но другото ? Квалифицирането му като "интелектуалец" ?
подпоручик Дуб-до А.Гълъбов, 18/05/2011 - 23:16
Вие буквално ме заставяте да Ви задам въпроса- Вие , до днес уважаем от мен г-н Гълъбов, наясно ли сте изобщо със значението на понятието "интелектуалец" ? Ако сте наясно, следва друг въпрос- как се чувствате в амплоато на "момче за поръчки " на мутро-олигархията ?
От стадото, 19/05/2011 - 11:26
Глупости, кой ли пък ще избере дъртия, разложен и и изкукуригал мангал БД?!
Ние сме против агента на ДС г-, 19/05/2011 - 11:32
http://www. globalbulgaria. org/index. php?option=com_content&view=article&id=95:-41-
, 19/05/2011 - 11:33
ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ НАРОДНИТЕ ПРЕДСТАВИТЕЛИ В 41-то НАРОДНО СЪБРАНИЕ Вторник, 01 Февруари 2011 22:10 | | | във връзка с приемането на оставката на министъра за българите чужбина Уважаеми Народни представители, Назначаването на Божидар Димитров като министър за българите в чужбина бе с право разглеждано от много българи в чужбина като провокация, пред вид неговото агентурно минало. Mинистър-председателят тогава не се вслуша в призивите на българите в чужбина да оттегли неговата кандидатура и пое политическата отговорност. Рано или късно обаче бумерангът се връща. В този смисъл, оставката на министър Димитров, епилог на едно предизвестено отстраняване, закъсня с година и половина. Фокус на политиката на министър Димитров беше реформата на Закона за българското гражданство, в частност придобиването на българско гражданство от лица с български произход. Ние подкрепяме всички положителни стъпки, които могат да съкратят сроковете на получаване и да отстранят съществуващите и сега спънки. В същото
, 19/05/2011 - 11:33
ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ НАРОДНИТЕ ПРЕДСТАВИТЕЛИ В 41-то НАРОДНО СЪБРАНИЕ Вторник, 01 Февруари 2011 22:10 | | | във връзка с приемането на оставката на министъра за българите чужбина Уважаеми Народни представители, Назначаването на Божидар Димитров като министър за българите в чужбина бе с право разглеждано от много българи в чужбина като провокация, пред вид неговото агентурно минало. Mинистър-председателят тогава не се вслуша в призивите на българите в чужбина да оттегли неговата кандидатура и пое политическата отговорност. Рано или късно обаче бумерангът се връща. В този смисъл, оставката на министър Димитров, епилог на едно предизвестено отстраняване, закъсня с година и половина. Фокус на политиката на министър Димитров беше реформата на Закона за българското гражданство, в частност придобиването на българско гражданство от лица с български произход. Ние подкрепяме всички положителни стъпки, които могат да съкратят сроковете на получаване и да отстранят съществуващите и сега спънки. В същото
, 19/05/2011 - 11:33
В същото време, защитата на правата на българските граждани по рождение, живеещи в чужбина, в това число тяхното конституционно право на вот, беше оставена на заден план. Наистина, Божидар Димитров бе първият държавен служител от такъв ранг, който подкрепи в интервюта за медиите създаването на избирателен район чужбина, в който българите живеещи извън страната да могат да избират народни представители, както сънародниците в Отечеството. За съжаление, тази подкрепа остана само на думи, като министър Димитров не се наложи в дебата по изработване на новия изборен кодекс, а ресорната Държавна агенция за българите в чужбина дори не прояви инициатива да се включи. Отсъствието на избирателен район в чужбина, в който да се регистрират поименни кандидатски листи, лишава от представителност в парламента над 1 млн. български граждани.
, 19/05/2011 - 11:34
Уважаеми народни представители, Абсурдно е институцията "министър за българите в чужбина" да се свързва с конкретна личност. В този смисъл, нейното закриване ще е много тревожен знак за всички български общности в чужбина. Не трябва конюнктурните съображения да подменят националната политика към диаспората. България не свършва на гранично-пропускателния пункт. България е там, където има българи!
иванчо, 20/05/2011 - 15:57
Гласувам с две ръце за него и ако вземе за вице президент бившият народен представител Минчо Христов тандема ще е идеален. При тази конфигурация съм убеден , че ще бъдат отстоявани българските интереси от страна на президентската институция. А дано стане.
Гюфто, 21/05/2011 - 02:08
Телериг Шибаняк не беше ли побългарил се менгянин, заселил се в маалата на Созопол?
бат Сали, 21/05/2011 - 10:06
Чи ни гу ли пузнаваш пу лъгъниту ? Лъжи битер цяла махала !
Историк, 05/07/2011 - 16:02
Хубав човек ама предател.

РЕКЛАМА

. София

+9°

+14°

слънчево
.

лек полъх

. Бургас

+11°

+21°

слънчево
.

лек полъх

. Варна

+10°

+21°

слънчево
.

лек полъх

. Пловдив

+10°

+21°

слънчево
.

лек полъх

. Ст. Загора

+12°

+23°

слънчево
.

лек полъх

. Русе

+13°

+23°

слънчево
.

лек полъх

. Париж

+8°

+14°

слънчево
.

лек полъх

. Лондон

+5°

+13°

слънчево
.

лек полъх

ФИКСИНГЪТ 17 Май, 2012

EUR 1.95583
USD 1.50068
CHF 1.62823
GBP 2.42517
CAD 1.50645
AUD 1.52895
  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

РЕКЛАМА