Реклама / Ads
2| 5426 |04.03.2013 НОВИНИ

КРС: Мобилните оператори да са коректни с клиентите

.
Комисията за регулиране на съобщенията обсъди проблемите на потребителите на среща с мобилните оператори, съобщиха от ведомството. Регулаторът призова операторите към стриктно спазване на закона, както и за коректно и отговорно отношение към българските потребители.
 

Разгледани бяха препятствията на абонатите във връзка с сключване на индивидуалните договори, непредоставяне на детайлна информация за тарифата, пакета от услуги, както и лишаване на потребителите до достъп на Общите условия на предприятията.


Обърнато бе внимание на сканирането на подписи на граждани при сключване на договори с операторите. От КРС смятат, че при подобна практика е възможна манипулация с личните данни и подписа на абоната.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 1| 3391 |14.03.2025 Шефката на КЗП за казуса с "Виваком": Това касае всички българи . 0| 3121 |14.03.2025 Прекъсване на 2G и 3G мрежите днес и утре? . 1| 7885 |13.03.2025 Спират А1, Виваком и Йеттел на 15 март . 2| 5193 |20.01.2025 КЗП призова за отнемане лицензите на мобилните оператори

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads