14|
5363
|13.07.2013
НОВИНИ
Рекламите все още са с по-силен звук, ще глобяват от септември
Телевизионните реклами все още са с по-силен звук от този на другите предавания. Това казаха от Съвета за електронни медии. Срокът, в който телевизионните оператори трябваше да се саморегулират и рекламите да станат по-тихи, изтече на 1 юли.
След като през февруари бе приет Единен стандарт за регулация на нивата на звука, оказва се, че не всички телевизии са се съобразили със срока и в момента все още се чуват реклами със стряскащо силен звук.
Според председателя на СЕМ една от причините за това е, че рекламодателите са сключили договорите си с телевизионните оператори, преди да се въведе изискването, съобщава БНТ.
"Есента СЕМ ще направи мониторинг и ще установи дали изцяло е изчистен проблемът. И ако има разминаване, ще пристъпим към санкции", посочи председателят на СЕМ Георги Лозанов.
Според председателя на СЕМ една от причините за това е, че рекламодателите са сключили договорите си с телевизионните оператори, преди да се въведе изискването, съобщава БНТ.
"Есента СЕМ ще направи мониторинг и ще установи дали изцяло е изчистен проблемът. И ако има разминаване, ще пристъпим към санкции", посочи председателят на СЕМ Георги Лозанов.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads