1|
5336
|26.03.2014
НОВИНИ
СЕМ ограничава физиологичните нужди от екрана
СЕМ призова натуралистичните реклами, свързани с мензиса, простатата, диарията, пърхота, хемороидите и останалите физиологични дейности, да бъдат ограничени в часовете за вечеря.
Съветът за електронни медии е обсъдил психологическото въздействие върху аудиторията на тези телевизионни реклами, съобщиха от регулатора. Повод за обсъждането са множеството писма, сигнали и жалби от зрители, които възразяват остро срещу медийното планиране на тези реклами във време, в което българското семейство традиционно се храни.
Според СЕМ едва ли е от полза за рекламния бранш, ако посланията им създават дискомфорт и се разминават със стереотипите и очакванията на аудиторията.
В този смисъл потребителите на телевизионно съдържание се нуждаят от допълнителна защита, но тя не може да дойде по пътя на регулацията, тъй като не е предвидена в Закона за радиото и телевизията, а само по пътя на саморегулацията, посочват от СЕМ.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads