1|
5269
|26.03.2014
НОВИНИ
СЕМ ограничава физиологичните нужди от екрана
![.](/images/mujut_jenata/toaletna_muj_gsm_.jpg)
СЕМ призова натуралистичните реклами, свързани с мензиса, простатата, диарията, пърхота, хемороидите и останалите физиологични дейности, да бъдат ограничени в часовете за вечеря.
Съветът за електронни медии е обсъдил психологическото въздействие върху аудиторията на тези телевизионни реклами, съобщиха от регулатора. Повод за обсъждането са множеството писма, сигнали и жалби от зрители, които възразяват остро срещу медийното планиране на тези реклами във време, в което българското семейство традиционно се храни.
Според СЕМ едва ли е от полза за рекламния бранш, ако посланията им създават дискомфорт и се разминават със стереотипите и очакванията на аудиторията.
В този смисъл потребителите на телевизионно съдържание се нуждаят от допълнителна защита, но тя не може да дойде по пътя на регулацията, тъй като не е предвидена в Закона за радиото и телевизията, а само по пътя на саморегулацията, посочват от СЕМ.
Моля, подкрепете ни.
![Visa](/theme/03/assets/img/pmcards/visa.png)
![Mastercard](/theme/03/assets/img/pmcards/mastercard.png)
![Visa-electron](/theme/03/assets/img/pmcards/visaelectron.png)
![Maestro](/theme/03/assets/img/pmcards/maestro.png)
![PayPal](/theme/03/assets/img/pmcards/paypal.png)
![Epay](/theme/03/assets/img/pmcards/epay.png)
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads