ЧЕЗ възстановява електричеството в Чавдар
Теренът е тежък, а аварийните коли затъваха и не позволяваха на екипите да достигнат до засегнатите места. Нанесени са сериозни поражения върху съоръжения на компанията и тяхната подмяна изисква време. Въпреки това вече няколко стълба са сменени.
„Бурята предизвика изключителни неудобства за нашите клиенти, но уверяваме, че правим всичко по силите си да отстраним повредите във възможно най-кратки срокове, доколкото условията го позволяват. Няма да спрем работа нито за миг, докато не възстановим електрозахранването и в последната засегната къща. Изказвам специална благодарност на колегите, които работят неуморно, за да върнат комфорта на клиентите. Надявам се, че метеорологичната обстановка ще се подобри и ще ни позволи да си свършим работата по-бързо“, каза Филип Йорданов, ръководител “Експлоатация и поддържане“ в ЧЕЗ Разпределение България.
ЧЕЗ припомня, че сигнали за прекъснато електрозахранване могат да бъдат подавани на денонощната информационна линия 0700 10 010. Компанията препоръчва на клиентите в тези ситуации да използват автоматичното меню за аварии 3, което ще ги информира по-бързо и ефективно в случай на аварийно прекъсване. Справка за планираните и непланирани прекъсвания може да бъде направена и на мобилната версия на сайта на компанията m.cez.bg.
Моля, подкрепете ни.