Реклама / Ads
10| 5917 |17.07.2014 НОВИНИ

Ново разкритие! Влакът дерайлирал заради неравности по пътя

.
Версията за човешка грешка очевидно не е единствена. Има нещо много съмнително между задействането на спирачката и дерайлирането на влака, както и скоростта, с която е дерайлирал. Проблем от ремонта на пътя или на дежурния ръководител движение. Последната грешка е на машинистите, както се опитва да се нагнети в обществото. В злополучната събота е предотвратена и друга ситуация на гара Айтос.
 

Влакът на предупредителния сигнал се е движел със 100 км/ч, това е допустимата скорост, гласи версията на оцелелия машинист от дерайлиралия влак по НТВ Христо Теляшки, разказана от негов приятел Бръснаров. Човекът имал 3 годишен опит и не бил начинаещ. Според тази версия най-общо ставало дума за проблеми на пътя.С тази скорост от 100 км (при разрешени 120) той наближавал гара Калояновец. Преди предупредителния сигнал има три табелки и те заострят вниманието на машиниста.

След това установяват сигнал, който изненадващо е светнал за отклонение, рязко разбират за това, изненадват се и набиват екстремно спирачката, затова влакът дерайлира. Всичко това е разказ на оцелелия машинист.

Странното било как скоростта е паднала само с 2 км при положение, че спирачката е набита рязко.

В БДЖ има страх и забрана за публични изявления, заяви г-н Бръснаров, говорейки  всичко от името на машиниста Теляшки, който пък разказал всичко това и на прокуратурата.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 4| 4670 |16.07.2014 Година след трагедията в „Ораново“ виновни няма . 1| 4834 |07.07.2014 Стартира ново разследване срещу Саркози . 16| 5278 |07.07.2014 РИА Новости предава за срещата с Лавров . 4| 4984 |06.07.2014 ЧЕЗ Разпределение отново е сред най-зелените компании в България

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads