Реклама / Ads
15| 5885 |02.09.2014 НОВИНИ

Миков бие тревога! Пътят Видин -София няма да се модернизира до 2020 г.

.
В обръщение до кметовете , общинските съвети, кандидатите за народни представители и хората от Северозападна България лидерът на БСП и кандидат-депутат за Видинска област Михаил Миков и колегите му бият тревога , че пътят Видин- София е идваден от Оперативна програма „Транспорт” 2014 – 2020 няма да се модернизира.
 
Ето и целия текст:
 
"Уважаеми госпожи и господа, другари, скъпи приятели,
Ние, кандидатите за народни представители от листата на „БСП лява България” във Видински избирателен район, с тревога и възмущение приемаме намерението на второто служебно правителство на ГЕРБ да извади от Оперативна програма „Транспорт” 2014 – 2020 проектът за модернизация на пътя Видин – София за сметка на приоритетизирането на други обекти.

Пътят Видин – София веднъж вече бе жертван през изминалия програмен период 2007 – 2013 г.
В изпълнение на ангажимента си да предприеме реални стъпки за развитие на най-бедния регион в Европа – Северозападна България, правителството, което подкрепяхме, го включи за периода 2014 – 2020 г. Наскоро бе пуснат в експлоатация обходът на Враца. Пред завършване е околовръстният път на Монтана. Обявени са процедури за проектиране и строителство на отсечката Мездра – Ботевград.

На 15 и 16 юли 2013 г. бяха сключени договори и започна проектирането на четири участъка от пътя: – Димово; Димово – Бела – Ружинци; Ружинци – Монтана и Монтана – Враца. Идейните проекти са готови, предстои изработването на техническите.
Служебното правителство демонстративно обръща гръб не просто на нашия край, защото тук не става въпрос за Видин, Монтана и Враца, дори не и за София, а за развитието на целия европейски транспортен коридор № 4, обръща гръб на оползотворяването на геостратегическите предимства на България.

Без подобряване на пътната инфраструктура към Дунав мост 2, в който бяха инвестирани над 200 млн. евро, той не може да даде резултите, които всички ние очакваме, въпреки че от пускането му в експлоатация през юни 2013 г. до сега през него са минали над 620 хиляди превозни средства.

Обръщаме се към Вас, за да обединим усилията си и кажем ясно и категорично, че живеещите в Северозападна България не сме втора ръка хора и няма да допуснем отново да ни върнат в годините на ГЕРБ, когато България бе разделена на магистрали и Северозападна България. Няма да допуснем да ни лишат от перспективите, дадени ни от  правителството, което подкрепяхме, чрез Споразумението за партньорство с ЕС за периода 2014 – 2020 г. и чрез Интегрираната стратегия за прилагане на интегрирани териториални инвестиции в Северозападния район.

Призоваваме Ви към активни действия и заявена позиция, за да може и Северозападна България да бъде част от Европа."
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 97 |10.12.2025 Спорна идея на МОН: По-малко чужди езици в гимназиите, повече часове по БЕЛ и математика . 0| 118 |10.12.2025 Профилите в социалните мрежи вече ще бъдат проверявани при влизане в САЩ . 0| 346 |10.12.2025 „Демокрациите трябва да се борят за свободата“. Дъщерята на Мачадо прие Нобела за мир . 1| 629 |10.12.2025 Полша дава МиГ-29 на Украйна в замяна на достъп до технологии за дронове

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads