57|
9646
|05.09.2014
ПОЛИТИКА
Огнян Минчев: Пази Боже от агенции като Мъди Яна и Кукумявката Харис
Във Фейсбук Огнян Минчев реагира остро срещу социологическите изследвания, които бяха оповестени последните дни. В студиото на Нова тв тази сутрин той ги определи като псевдо-социологически. Според него голяма част от тях са манипулативни, които искат да внушат нестабилна ситуация.
Техните представители арогантно излизат и приказват глупости. Това е директна злоупотреба с професионален статут, това е фалшив професионален статут, категоричен бе Огнян Минчев.
„Костинброд беше режисиран година преди това с данните на псевдосоциологически агенции и когато избухна скандалът се видя и целта на тази подмяна. Закриването на НЦОИМ беше направено, така че социологическият монопол да лъже безнаказано“, обясни още Минчев.
„Псевдосоциологическият монопол е известен, той се формира около двама наши колеги, които успяха чрез монополизация да подчинят публичното лице на социологията на своите частни политически и пазарни цели и от това страда социологията. Това е директна злоупотреба с професионален статут, това е фалшиф професионален статут“, каза Минчев.
Разликата между истинските и псевдо-агенциите, посочи той, може да се направи като се видят изследванията им преди изборите с резултатите от самите избори.
Вие каните социолози, които не коментират социологически резултати, а лансират политически тези. Те не говорят от свое име, лично, а от името на народа. Това е подмяна, категоричен бе Минчев.
НЦИОМ беше закрит, за да може псевдо-социологическият монопол да лъже безнаказано, допълни Огнян Минчев.
Във Фейсбук профила си Огнян Минчев написа: „Зная, че става дума за пари - псевдо-социологическият монопол около Би Би Йес Йес винаги е разполагал с неограничени ресурси за политически пи-ар." „Репутацията на лъжливото овчарче не пречи на псевдо-социологическия монопол, но може да закопае всяка - дори и най-надутата и високомерна медия."
Поводът, по който вчера написах тази по-ексцентрична бележка на моята страница във Фейсбук е достатъчно ясен. Не искам да правя реклама или антиреклама на никого, каза още Минчев.
Национални телевизии проявяват рецидивиращ идиотизъм - продължават да рекламират "резултати от социологически изследвания" направени - о, Боже - от "социологическите агенции" Мъди Яна и Кукумявка Харис... Зная, че става дума за пари - псевдо-социологическият монопол около Би Би Йес Йес винаги е разполагал с неограничени ресурси за политически пи-ар, написа вчера в социалната мрежа той.
„Костинброд беше режисиран година преди това с данните на псевдосоциологически агенции и когато избухна скандалът се видя и целта на тази подмяна. Закриването на НЦОИМ беше направено, така че социологическият монопол да лъже безнаказано“, обясни още Минчев.
„Псевдосоциологическият монопол е известен, той се формира около двама наши колеги, които успяха чрез монополизация да подчинят публичното лице на социологията на своите частни политически и пазарни цели и от това страда социологията. Това е директна злоупотреба с професионален статут, това е фалшиф професионален статут“, каза Минчев.
Разликата между истинските и псевдо-агенциите, посочи той, може да се направи като се видят изследванията им преди изборите с резултатите от самите избори.
Вие каните социолози, които не коментират социологически резултати, а лансират политически тези. Те не говорят от свое име, лично, а от името на народа. Това е подмяна, категоричен бе Минчев.
НЦИОМ беше закрит, за да може псевдо-социологическият монопол да лъже безнаказано, допълни Огнян Минчев.
Във Фейсбук профила си Огнян Минчев написа: „Зная, че става дума за пари - псевдо-социологическият монопол около Би Би Йес Йес винаги е разполагал с неограничени ресурси за политически пи-ар." „Репутацията на лъжливото овчарче не пречи на псевдо-социологическия монопол, но може да закопае всяка - дори и най-надутата и високомерна медия."
Поводът, по който вчера написах тази по-ексцентрична бележка на моята страница във Фейсбук е достатъчно ясен. Не искам да правя реклама или антиреклама на никого, каза още Минчев.
Национални телевизии проявяват рецидивиращ идиотизъм - продължават да рекламират "резултати от социологически изследвания" направени - о, Боже - от "социологическите агенции" Мъди Яна и Кукумявка Харис... Зная, че става дума за пари - псевдо-социологическият монопол около Би Би Йес Йес винаги е разполагал с неограничени ресурси за политически пи-ар, написа вчера в социалната мрежа той.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads