Реклама / Ads
5| 6700 |08.09.2014 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Чакат ни хаос и изненади със сметките за парно ?

.
Хаос със сметките за парно през новия отоплителен сезон прогнозираха фирми за топлинно счетоводство. Според тях фактурите ще са по-неясни, а изравнителните сметки догодина - изненадващи. Причината е новият ред за изчисляване на сметките, влязъл в сила от юли.
 
“Най-големият проблем е липсата на достатъчно информация и яснота по начина на формиране на сметките. Абонатите вече по-трудно могат да разберат фактурите си”, каза Милена Стоянова, управител на най-големия топлинен счетоводител у нас “Техем България”.

Според нея реално няма да се промени и начинът на изчисляване на цената за сградна инсталация и хората с най-големи сметки ще плащат най-много за това. По новата наредба за топлоснабдяването всеки вход или блок може да избере между 4 начина за смятането . Заради липсата на методика към наредбата обаче този текст е неприложим. “Правим крачка назад и може да стигне до сериозни изкривявания на сметките”, са прогнозите на специалистката".

От “Бруната” пък очакват вариации и изненади с изравнителните сметки. Според тях причината е новият начин на изчисляване на прогнозните дялове за всеки месец, който на практика не е обвързан с потреблението. Освен това промяната в прогнозните дялове ще е почти невъзможна.

“Не виждам никакъв проблем във фактурите, те са по-ясни отвсякога”, коментираха от пресцентъра на “Топлофикация София”.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 1012 |08.12.2025 Топ техники, които правят игрите по-вълнуващи . 0| 2255 |08.12.2025 Надценки до 135% за коледната трапеза . 0| 2504 |05.12.2025 Дигитална трансформация: Българският бизнес става все по-технологичен, домакинствата също . 1| 2465 |04.12.2025 Уикенд с шеф Манчев в Maxi Park Hotel & SPA – кулинарно изживяване в обновения Pine & Dine

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads