1|
5320
|15.09.2014
НОВИНИ
Самоков е най-четящият град в България
Над 10 000 деца се включиха в „Забавното лятно четене“, което за поредна година се подпомага от ЧЕЗ.
Над 10 000 деца се включиха в „Забавното лятно четене“. Финалът на кампанията бе поставен на 14 септември в столичния книжен център „Гринуич“, където бяха раздадени наградите на победителите. Крум Гледжарски, ръководител „Управление на качеството“ в ЧЕЗ Разпределение България връчи отличието за най-четящ град на Самоков.
„Радвам, че тази година наградата отива в Самоков, град с вековни традиции в развитието на културата и просветата по нашите земи. Използвам случая да поздравя учениците, които от 15-ти септември тръгват на училище и да им пожелая здраве, високи оценки и още много прочетени книги. Ние в ЧЕЗ ще продължим да подкрепяме полезни и дългосрочни инициативи за образованието и здравето на младите хора.“, каза Крум Гледжарски, ръководител „Управление на качеството“ в ЧЕЗ Разпределение България.
За четвърта година ЧЕЗ е генерален спонсор на кампанията за насърчаване на четенето. Инициативата се реализира от детския портал Az-deteto.bg съвместно със Столична библиотека. Грижата за развитието на младите хора и здравословния начин на живот и тяхното образование са приоритети в политиката на ЧЕЗ за корпоративна и социална отговорност. Компанията ежегодно подкрепя редица детски инициативи – конкурси, състезания за талантливи деца, включително и детски спортни прояви – в областите хокей, шахмат, триатлон и плуване. От 2014 г. ЧЕЗ стартира образователна кампания „За децата и енергията“ сред ученици от началните училища в Западна България, чиято цел е да информира децата за начините за разумно и безопасно използване на електроенергията в ежедневието.
Цялостна информация за политиката на ЧЕЗ за грижа към децата може да бъде намерена на микросайта на ЧЕЗ „Инвестираме в България“ на адрес investiramevbulgaria.com.
„Радвам, че тази година наградата отива в Самоков, град с вековни традиции в развитието на културата и просветата по нашите земи. Използвам случая да поздравя учениците, които от 15-ти септември тръгват на училище и да им пожелая здраве, високи оценки и още много прочетени книги. Ние в ЧЕЗ ще продължим да подкрепяме полезни и дългосрочни инициативи за образованието и здравето на младите хора.“, каза Крум Гледжарски, ръководител „Управление на качеството“ в ЧЕЗ Разпределение България.
За четвърта година ЧЕЗ е генерален спонсор на кампанията за насърчаване на четенето. Инициативата се реализира от детския портал Az-deteto.bg съвместно със Столична библиотека. Грижата за развитието на младите хора и здравословния начин на живот и тяхното образование са приоритети в политиката на ЧЕЗ за корпоративна и социална отговорност. Компанията ежегодно подкрепя редица детски инициативи – конкурси, състезания за талантливи деца, включително и детски спортни прояви – в областите хокей, шахмат, триатлон и плуване. От 2014 г. ЧЕЗ стартира образователна кампания „За децата и енергията“ сред ученици от началните училища в Западна България, чиято цел е да информира децата за начините за разумно и безопасно използване на електроенергията в ежедневието.
Цялостна информация за политиката на ЧЕЗ за грижа към децата може да бъде намерена на микросайта на ЧЕЗ „Инвестираме в България“ на адрес investiramevbulgaria.com.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads