1| 6572 |13.10.2014 МИСТЕРИИ

Откриха тайната на влюбването

Влюбване
Учени откриха отговор на една от най-големите загадки в живота - как "любовният хормон" подпалва искрата между партньорите и как събужда сексуалния интерес между двата пола.

Окситоцинът, известен като естествения любовен хормон, помага на двойките да се влюбват. Сега изследователите открили, че механизмът, който разпалва искрата между партньорите, е новооткрит клас мозъчни клетки. Те представляват нова популация от неврони, активирани от окситоцина, която влияе върху привличането между мъжете и жените.

Теорията беше представена от Натаниел Хайнц, професор по молекулярна биология в университета Рокфелер в Ню Йорк.

Откритията, публикувани в списание "Cell", доказват, че именно тези мозъчни клетки са необходими за сексуалното привличане и размножаването между половете, пише News7.

Невроните се намират в няколко различни части на мозъка, но не е ясно точно кои клетки са оформени благодарение на "хормона на любовта" и как окситоцинът създава невронни вериги, които обработват информация.

. 1| 6272 |15.09.2014 Рибари откриха мезозавър на 150 милиона години . 1| 14015 |12.09.2014 Учени влязоха в тайната камера на Хеопсовата пирамида . 2| 8781 |23.08.2014 Откриха тайнствен град край Черноморец . 4| 6280 |26.06.2014 Откриха диамант колкото земята ?

НАЙ-ЧЕТЕНИ