73|
10743
|07.10.2015
НОВИНИ
Космонавтът: Договорът с Полша бракува МиГ-29
РСК „МиГ“ предлага да ремонтира двигателите ни за 1 милион и 50 хиляди евро за двигател, в която цена е включен транспорт, мито и ДДС. Полша дава цена 1 милион и 23хиляди евро, но без ДДС. Да, ДДС няма да се начислява, но поне знаейки руската цена, да бяха договорили по ниска основна такава. Това твърди летецът -космонавт генерал-майр Александър Александров.
Пред журналистите беше казано, че този договор е изключително изгоден за България, но като се говори за „изгодност”, тогава поне цената трябваше да е значително по-ниска, обяснява героят на България и СССР.
Давайки тези двигатели в ръцете на Полша, ние фактически ги бракуваме. Тоест след време ако се обърнем към РСК „МиГ“ за помощ и ремонт на тези двигатели, те ще ни откажат, тъй като вече е имало друга неоторизирана намеса, казва още в интервю за rusofili.bg ген. Александров.
Още повече, че РСК МИГ ни предупреди, че ако се подпише такъв договор, те ще спрат доставките на резервни части за Полша. Тогава, за да изпълни договора си с нас (дано от министерството са помислили за сериозни неустойки в случай на неизпълнение на договора), на Полша ще й остане единствената алтернатива да сваля резервни части от стари двигатели и да ги поставя на нашите, за да изпълни договорните си отношения с България, смята той.
Преди време РСК „МиГ“ предложи на българската страна новият многоцелеви изтребител МиГ-29М/М2, който реално е „МиГ-35“ от поколение 4++ при изгодна цена, като се ангажира да изкупи нашите стари самолети.Тогава генералният директор на РСК „МиГ“ каза, че ако българите купят 10 бройки, той ще подари още два отгоре…,припомня още в интервюто представитеблят на РСК "МиГ" за България.
Освен това като “офсетна програма” предложиха авиоремонтният завод „Г.Бенковски“ в Пловдив да стане регионален център за Европа, Африка и Близкия изток за ремонт на двигатели и самолети. Но резултатът беше, че при изискване на оферти за нов многоцелеви изтребител РСК „МиГ“ не беше поканен, а изискване от ЕС за НАТО-вски самолети няма и никога не е имало, както твърдяха някои “отговорни фактори” в държавата, казва още генералът.
Давайки тези двигатели в ръцете на Полша, ние фактически ги бракуваме. Тоест след време ако се обърнем към РСК „МиГ“ за помощ и ремонт на тези двигатели, те ще ни откажат, тъй като вече е имало друга неоторизирана намеса, казва още в интервю за rusofili.bg ген. Александров.
Още повече, че РСК МИГ ни предупреди, че ако се подпише такъв договор, те ще спрат доставките на резервни части за Полша. Тогава, за да изпълни договора си с нас (дано от министерството са помислили за сериозни неустойки в случай на неизпълнение на договора), на Полша ще й остане единствената алтернатива да сваля резервни части от стари двигатели и да ги поставя на нашите, за да изпълни договорните си отношения с България, смята той.
Преди време РСК „МиГ“ предложи на българската страна новият многоцелеви изтребител МиГ-29М/М2, който реално е „МиГ-35“ от поколение 4++ при изгодна цена, като се ангажира да изкупи нашите стари самолети.Тогава генералният директор на РСК „МиГ“ каза, че ако българите купят 10 бройки, той ще подари още два отгоре…,припомня още в интервюто представитеблят на РСК "МиГ" за България.
Освен това като “офсетна програма” предложиха авиоремонтният завод „Г.Бенковски“ в Пловдив да стане регионален център за Европа, Африка и Близкия изток за ремонт на двигатели и самолети. Но резултатът беше, че при изискване на оферти за нов многоцелеви изтребител РСК „МиГ“ не беше поканен, а изискване от ЕС за НАТО-вски самолети няма и никога не е имало, както твърдяха някои “отговорни фактори” в държавата, казва още генералът.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads