2 300 клиенти на ЧЕЗ сами са отчели електромерите си
Клиентите на дружеството имаха 5 дни на разположение - от 1 до 5 август, да отчетат сами и по избран от тях начин да декларират показанията на електромерите - през уеб-сайта www.cez.bg, по електронната поща zaklienta@cez.bg, на денонощната телефонна линия 0700 10 010 или в Центровете за обслужване на клиенти.
Най-много самоотчети - 1 469 броя, са направени по телефон, през Контактния център.
359 клиенти са подали информация през Търговските центрове, а 514 отчети са постъпили чрез електронните ни канали: по интернет бяха приети 293, а чрез електронната поща 221 заявки. Самоотчитането е по желание и не отменя месечния отчет от Дружеството.
Във връзка с новата цена ЧЕЗ извърши извънреден отчет на средствата за търговско измерване. За целта допълнително бяха ангажирани 327 служители, които работиха с удължено работно време, включително и през почивните дни.
Фактурите през месец август, които ще получат клиентите на ЧЕЗ, ще съдържат две стойности за използваната електроенергия - по стари и по нови цени.
Първите фактури с тези стойности ще бъдат издадени на 9 август и ще пристигнат при клиентите, заявили услугата електронна фактура.
Хартиените фактури с двете стойности ще започнат да се получават по обичайния график след 17 август.
Моля, подкрепете ни.