Над 74 000 клиенти на ЧЕЗ използват безплатни СМС услуги
![.](/images/11111_Dani/moite_uslugi_290x490.jpg)
От стъпването си в България преди 10 години ЧЕЗ поставя клиента във фокуса на дейността си. Компанията разработи и поддържа близо 100 вида съвременни и удобни услуги за своите клиенти.
Двете смс услуги – известяване при неплатено задължение и проверка на сметката, са достъпни за клиентите на М-Тел, Теленор и Виваком. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg, www.moiteuslugi.bg , с изпращане на кратко съобщение на 170077 със съдържание цифрите на клиентския номер, в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и в офисите на партньорската мрежа „Изипей“.
Регистрацията е безплатна, единствено при регистрация чрез смс на 170077, клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на тарифата. Получаването на смс известия преди прекъсване на захранването от ЧЕЗ е напълно безплатно за клиентите на компанията. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията.
Моля, подкрепете ни.
![Visa](/theme/03/assets/img/pmcards/visa.png)
![Mastercard](/theme/03/assets/img/pmcards/mastercard.png)
![Visa-electron](/theme/03/assets/img/pmcards/visaelectron.png)
![Maestro](/theme/03/assets/img/pmcards/maestro.png)
![PayPal](/theme/03/assets/img/pmcards/paypal.png)
![Epay](/theme/03/assets/img/pmcards/epay.png)