Понеделник, 20 Ноември 2017, 17:34
Frognews
1| 4305 |12.07.2017

Експерт: Черноморието ни се превърна в ”гробищен парк”, напълни се с хора, които идват да се балсамират

.
Нашите плажове са се превърнали в индустриални такива! Една машина за обработване на туристи. Те представляват нещо като гробищен парк с успоредно разположени лежанки, на които някакви хора идват, започват да се балсамират известно време, след което лягат и застиват в една поза.
Това не е свободата на човека, каза Румен Драганов от Института за анализ и оценка на туризма в студиото на телевизия България он ер".

Според него, идеята на Министерството на туризма за този сезон да въведе базисна цена на чадърите и шезлонгите на българските плажове от 2-3-4 лева, остана само в сферата на добрите пожелания. Плажовете, които предлагат такива цени, се броят на пръсти. На север от Бургас цените са по-високи от тези на юг.

На плаж Нестинарка чадърът и шезлонгът са 36 стотинки, но шалтето е 5 лв. "Това означава пълен провал на политиката за конкурентоспособност по българското Черноморие спрямо Гърция. Милион и 50 хил. българи годишно излизат в южната ни съседка. Ако проверите в интернет, ще видите как българите казват: "Никога повече българско Черноморие!", посочи Драганов.

Той вижда провалена политика на Министерството на туризма по отношение на конкурентоспособността. Сферата на туризма е очаквала проблемът да бъде решен така, както при бул. "Витошка" в София - чрез тротоарното право.

"Това е проблем на корупция, директно казано, щом може някой да си позволи пред очите на държавата и обществото да нарушава закона, да изпитва чувството на свобода, че никой не може да ни глоби за нищо", категорично заяви Румен Драганов като подчерта, че единствено корупцията е нещото, което пречи на българското Черноморие в момента и което е довело до тази загуба на конкурентоспособност.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Биткойн премина границата от $8000 0| 1907 |20.11.2017 . Инж. Георги Котев за Фрог: Нищо ново, тупа се топката за АЕЦ ”Белене”, ще се точат големи пари 10| 5215 |17.11.2017 . Новото амплоа на Йордан Йовчев като рекламно лице на REFAN 0| 2747 |17.11.2017 . Чуждите инвестиции се сриват с 27% 3| 2975 |16.11.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах