Реклама / Ads
0| 5339 |12.06.2023 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Галина Петрова, създател на кафе ”Ведра”: Най-популярната напитка в света зарежда с положителна енергия

.
Галина Петрова, собственик на марката кафета Ведра, откри шоурум в центъра на София
Чаша ароматно кафе - мнозина от нас не могат дори да започнат деня си без да отпият от най-популярната напитка в света. А едно от най-хубавото кафе у нас е с марката ”Ведра”.
 

Галина Петрова, собственик на марката Ведра, откри шоурум в центъра на София.

 

Питам я какви са новите им продукти: „Пуснахме на пазара люто кафе. Първият вид е леко пикантно, много приятно, харесва се и на хората, които не са почитатели на лютото. Второто е със средна лютивина, от българска чушка сорт морков. То, въпреки  че степента на лютивина е само една нагоре, се чувства доста по-люто.

 

И Номер 10 е с най-лютата българска чушка. За нея Хотфарма чакаха регистрация, появи се през декември и тя се казва "Български дух". Това са новостите в асортимента ни.“


.

Смята се, че българинът има консервативен вкус. Но Галина Петрова има други наблюдения: “ Хората искат да пият все по-интересни кафета, не са консервативен вкус.  Вкусът на хората се развива. Ние си подбираме партидите от най-качественото  сурово кафе, нарича се "зелено" и на малки порции всеки ден печем, за да бъде максимално прясно.

 

В шоу рума имаме 12 вида кафе, в сайта имаме 37 вида. От три седмици в част от обектите на голяма търговска верига, предлагаме лютото кафе. Всъщност ние нямахме никаква представа дали някой ще го купи. А то върви с изключително добър успех. Купуват го и за подаръци, и за проба.“

 

На кафе се срещат приятели, за да прекарат време заедно и да споделят, бизнес партньори да поговорят по работа… Галина Петрова допълва: „Затова често казваме, че кафето е за споделяне, дори сме си го написали на пликовете отзад. Нашият народ има поговорка, че споделената болка е половин болка, а споделената радост е умножена.


.

Това при нас, българите, е абсолютна традиция, ние сме свикнали да ползваме кафето като социален момент, в който да се видим с нашите близки и да споделим специално време. Затова нашата продукция са специални кафета, малки партиди, оценени от Световната кафе асоциация, с изключително висок брой точки за наситен вкус, за послевкус.“

 

Питам я от кои държави внасят кафето. „Те са толкова шарени, колкото нас- Бразилия, Куба, Руанда, Етиопия, Кения, Хондурас, Индонезия и пр. Има си особености на всяко кафе от дадена държава, но всички партиди имат свой вкус с изключително ексклузивни характеристики.

 

Бразилия, например, оттам са масовите Арабики, които се внасят. Бразилската Арабика се ползват за основата на бленд, тъй като е вкусна и ниско киселинна, не толкова плодова и реално на тази основа може да изпъкне всеки един вкус."

 

Галина Петрова се занимава с кафе вече над 17 години. Дълго време е вносител на италианска марка. „Но в пандемията се роди идеята за специалните кафета, като за вкъщи, висок клас, които носят положителна енергия на хората. Много искам да мога да им я предам чрез продукта тази енергия. Отначало се чудехме как – но след това намерихме своя начин. Чрез всички мънички неща, които им изпращаме, и затова по-смело започнахме да творим с кафето."


.

От компанията, правеща кафетата Ведра, имат и други интересни продукти - например дъска, на която  може да се играе морски шах. „Хората много се забавляват. Специално за откриването на шоурума направихме позлатени зърна от нашето кафенце. Имаме много варианти да се сглобят много подаръци – кутии. Имаме и готови концепции за подъръци.

 

От десет дни имаме нов продукт – занаятчийски сладолед със специални вкусове – лешник с кафе, терамису, с карамел, с капучино и пр., с лютите чушки.

 

Свещите са ни продукт на 1 година, които стават на маска. Те имат соев восък, етерични масла и наше кафе в тях. Те може да се използва като свещ, тя гори 25 часа, изключително ароматна е. Ако искаме да я ползваме като маска, соевият восък се маже по ръцете. Не е горещ, защото не е парафин. Правят страхотен пилинг от смляното кафе, ароматизира, омекотява ръце, лакти и пети.

 

Друг продукт е скраб за лице с кафе, зряло 30 дни с биококосово масло, авокадо, карите, зехтин и нашето кафе. Той чисти чудесно лицето.“

 

Галина Петрова подчертава значението на шоурума: „Затова направихме това място – да може да разгърнем тази култура и да покажем различни видове кафета. Да разкрием различни начини за приготвяне на кафе, на продукти от него, както и да направим екстракция на лютото“. За хората от България и по света, кафето е специална напитка. Тя е традиционен социален ритуал, зареждащ с положителна енергия.

 

Росица Николаева

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 9| 3889 |11.06.2023 Заради липса на субсидии скоро може да не ядем български домати . 9| 8514 |10.06.2023 Хампарцумян: Социалистите имат опит да ни вкарат в беля. Хората да дишат спокойно и да гледат скептично на заплахите на политиците . 0| 5061 |09.06.2023 NEXT BASKET отваря вратите към успеха в електронната търговия . 1| 3303 |09.06.2023 Хотелиери трябва да връщат пари по мярката за украинските бежанци, те смятат, че имат да получават

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads