Реклама / Ads
7| 8346 |18.03.2014 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Хонконг с оферта към бизнесмените ни: Регистрация на фирма за 24 часа и нулево ДДС

.
Стивън Уонг (вляво) и Линда Лай
Официални представители на Хонконг дойдоха у нас да канят родните бизнесмени за съвместни проекти. На специален семинар, на който присъства и зам.-министъра на енергетиката и туризма Красин Димитров, бяха представени на родните предприемачи възможности за развитие в китайския район.

 

Специалният представител на Хонконг по икономически и търговски въпроси в ЕС Линда Лай обърна внимание, че за 24 часа българските предприемачи могат да си регистрират фирма. Освен това няма да бъдат товарени с високи данъци, както и с ДДС.

 

Лай подчерта, че за да пробият бизнесмените ни в нейната страна, е необходимо България да има дипломатическо представителство. „В Хонконг вие дори нямате почетен консул. Това е първата стъпка, която трябва да направите”, посъветва тя.

Зигфрид Ферщапен, чиято задача е да насърчава инвестициите в Хонконг, даде за пример Румъния, която вече е създала търговска камера в Китай. 

 

За да се случи това в България и да се укрепят взаимоотношенията между двете държави Лай е имала среща с представители на икономическото ни министерство. Оттам са се ангажирали да съдействат за налагането на чисто български продукти като минерална вода, розово масло, кисело мляко, мед, както и за развитието на електротехническата промишленост. В това отношение министър Димитров призова родните предприемачи да гледат на Хонконг като врата към Китай.

 

Стивън Уонг, който е от Съвета за търговия и развитие на Хонконг, обърна внимание, че българското вино вече е познато на тамошния пазар. „Нямаме мита за внос на вино. Освен това може да изнасяте вино в контейнери, което да се бутилира навън”, даде идея Уонг. „Внасяме два вида вино – за пряка консумация и за инвестиция. Вино се предлага в аукционни къщи”, каза още той.

 

В момента в Хонконг изнасяме интегрални схеми, полупроводници, часовници, текстил, посочиха чуждестранните ни гости. Същите артикули обаче влизат у нас оттам, както и копчета, допълни Лай.

 

Чуждите представители похвалиха българския мед и са категорични, че той трябва да намери място на азиатския пазар. За него единственото изискване касае етикетирането му, подчерта Ферщапен.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 5| 6998 |17.03.2014 Специално предложение: Великден в двореца Пелеш . 2| 6735 |17.03.2014 Иван Стефанов: Комасацията и напояването са задължителни за професионалното земеделие . 0| 6136 |17.03.2014 Скачат цените на златото и нефта заради Крим . 0| 5309 |16.03.2014 Мениджъри на ЧЕЗ се срещат с клиенти в „седмицата на потребителя

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads