Реклама / Ads
0| 5287 |06.07.2010 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

SMS брани клиенти от измами

.
Банки предупреждават с SMS, ако блокират кредитната или дебитната ви карта, за да ви предпазят от измамници. Това не е приятно, но кредитните институции го правят в интерес на своите клиенти, предаде АСН.
 

Когато някой се опитва да бърка в сметката ви нерегламентирано, все повече банки изпращат SMS на клиента си, че картата се блокира и трябва да се подмени. Трезорите поемат всичко за своя сметка и правят това в най-кратки срокове.

При най-малкото съмнение, че някой се опитва да "пипа" в сметката, веднага предупреждаваме клиента си и затваряме достъпа, поясниха от картовия център на голяма банка. Това се прави не само когато клиентът сам сигнализира за изгубена или открадната карта, но и в случаите, когато той дори не подозира какво се случва със сметката му, допълниха от банката.

Анонимен притеснен клиент на банка беше получил такъв SMS. Наскоро той е пазарувал с картата си в Лондон и не е забелязал нещо нередно. Но сега системите на сигурност при разплащанията са засекли опит за нерегламентирано влизане в сметката и веднага са реагирали. От банката обаче не казаха дали опитът за измама е станал в страната или в чужбина. Не даваме информация в тези случаи, за да не помогнем на измамниците, коментира специалист по сигурността на друга голяма банка в България.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 2| 5353 |09.06.2010 ЧЕЗ поощрява лоялни клиенти с награди . 5| 5033 |03.06.2010 Гърция брани банките си у нас . 1| 6527 |29.04.2010 GSM-оператори бойкотират клиенти с "махленски номера" . 0| 5560 |23.02.2010 НАП лоялна към клиентите си, пише им имейли

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads