0|
5917
|11.12.2017
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Вина от български сортове диктуват модата в Европа и у нас
Старите български сортове Димят, Рубин, Мискет и Мавруд от лозята на Карнобат са най-новата страст в Европа и у нас, разказаха управителите на някои от най-квалитетните столични ресторанти, които неотдавна посетиха Южна Франция, за да почерпят от актуалните винени и гурме-тенденции.
Те издадоха, че примерът на световния хайлайф се оказал заразителен за все повече българи, които уверено избират невероятните купажи ETHNO за трапезата си, защото държат на високото качество и неповторимия вкус. Родните сортове впечатлиха изисканата публика по време на конкурса Muscat di Monde в живописното френско градче Фронтинян-ла-Пейрад. Там забележителните ETHNO на „Винпром Карнобат” станаха фаворити на привикналите към лукс ценители, които присъдиха на серията една от най-големите награди за качество.
И докато гостите на конкурса тепърва откриват очарованието на родните вина, у нас все повече хора избират Димят, Рубин, Мискет и Мавруд от лозята на Карнобат, защото богатите им вкусове и аромати пасват прекрасно на предпочитанията, нравите и темперамента на българина, а и подхождат на нашенската кухня. Старите местни сортове в ETHNO поднасят най-доброто от българската земя и отлично разгръщат потенциала си, купажирани със световно-известните каберне совиньон, сира, мускат и совиньон блан.
„Същността и душата на вината се крие именно в това необикновено съчетание, което ги отличава от всички останали на пазара», разказаха енолозите на ETHNO. «Целта ни е да преоткрием българските сортове в една по-съвременна концепция за вино. Да извадим автентичния им вкус и да го поднесем в нов и разбираем стил. Така те да навлязат в нашето ежедневие, да станат лицето на родното производство и да ни дадат усещането за изисканост и лукс, който можем да си позволим».
ТОП ТЕНДЕНЦИЯ: „НАЙ-ДОБРОТО ИДВА ОТ РОДНАТА ЗЕМЯ"
Изборът на български храни и напитки, създадени изцяло от суровини, които са отгледани на родна земя, е най-актуалната тенденция сред младите и образовани хора. Те подбират само чисти продукти, направени с грижа за околната среда и уважение към труда на хората. „Когато купуваме вината ETHNO на „Винпром Карнобат”, ние помагаме България да се утвърди като водещ винопроизводител и да покаже на света богатството на нашата природа. Нещо повече – избирайки български сортове ние реално подкрепяме родното производство. Защото знаем, че колкото повече местни вина се продават на българския пазар, толкова повече работни места ще се откриват, а стандартът на живот в България ще се повишава”, разказаха последователи на тренда, наричащи себе си ETHNO-сиасти по името на любимите си вина.
„ВИНПРОМ КАРНОБАТ” СЪХРАНЯВА БЪЛГАРСКИТЕ СОРТОВЕ
Докато някои производители незаслужено изоставиха местните сортове, определяйки ги като трудни и неперспективни, „Винпром Карнобат” разработи програма за запазване генофонда им. Екип от опитни агрономи и технолози, заедно с авторитетни учени от Института по лозарство и винарство издириха най-добрите клонове на местните сортове Мискет, Рубин, Мавруд , Димят и Перла, и ги засадиха върху плодородните землища на селата Огнен и Деветак в района на Карнобат така, че те да разгърнат потенциала си, да бъдат устойчиви и да дадат качествено грозде. „Старите български сортове са шанс България да преоткрие своето богатство и уникалната си идентичност във винопроизводството, която да е нашето лице пред света”, споделиха от екипа на водещия винопроизводител.
И докато гостите на конкурса тепърва откриват очарованието на родните вина, у нас все повече хора избират Димят, Рубин, Мискет и Мавруд от лозята на Карнобат, защото богатите им вкусове и аромати пасват прекрасно на предпочитанията, нравите и темперамента на българина, а и подхождат на нашенската кухня. Старите местни сортове в ETHNO поднасят най-доброто от българската земя и отлично разгръщат потенциала си, купажирани със световно-известните каберне совиньон, сира, мускат и совиньон блан.
„Същността и душата на вината се крие именно в това необикновено съчетание, което ги отличава от всички останали на пазара», разказаха енолозите на ETHNO. «Целта ни е да преоткрием българските сортове в една по-съвременна концепция за вино. Да извадим автентичния им вкус и да го поднесем в нов и разбираем стил. Така те да навлязат в нашето ежедневие, да станат лицето на родното производство и да ни дадат усещането за изисканост и лукс, който можем да си позволим».
ТОП ТЕНДЕНЦИЯ: „НАЙ-ДОБРОТО ИДВА ОТ РОДНАТА ЗЕМЯ"
Изборът на български храни и напитки, създадени изцяло от суровини, които са отгледани на родна земя, е най-актуалната тенденция сред младите и образовани хора. Те подбират само чисти продукти, направени с грижа за околната среда и уважение към труда на хората. „Когато купуваме вината ETHNO на „Винпром Карнобат”, ние помагаме България да се утвърди като водещ винопроизводител и да покаже на света богатството на нашата природа. Нещо повече – избирайки български сортове ние реално подкрепяме родното производство. Защото знаем, че колкото повече местни вина се продават на българския пазар, толкова повече работни места ще се откриват, а стандартът на живот в България ще се повишава”, разказаха последователи на тренда, наричащи себе си ETHNO-сиасти по името на любимите си вина.
„ВИНПРОМ КАРНОБАТ” СЪХРАНЯВА БЪЛГАРСКИТЕ СОРТОВЕ
Докато някои производители незаслужено изоставиха местните сортове, определяйки ги като трудни и неперспективни, „Винпром Карнобат” разработи програма за запазване генофонда им. Екип от опитни агрономи и технолози, заедно с авторитетни учени от Института по лозарство и винарство издириха най-добрите клонове на местните сортове Мискет, Рубин, Мавруд , Димят и Перла, и ги засадиха върху плодородните землища на селата Огнен и Деветак в района на Карнобат така, че те да разгърнат потенциала си, да бъдат устойчиви и да дадат качествено грозде. „Старите български сортове са шанс България да преоткрие своето богатство и уникалната си идентичност във винопроизводството, която да е нашето лице пред света”, споделиха от екипа на водещия винопроизводител.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads