Понеделник, 23 Юли 2018, 18:26
Frognews
0| 4531 |16.03.2018

Индийска компания измамила Джеймс Бонд

.
Пиърс Броснан, 64-годишната звезда, позната най-вече с превъплъщенията си в образа на Джеймс Бонд, обвини компанията, след като индийските власти поискаха от него обяснение защо е рекламирал ”Пан Бахар”, в който има тютюн. Броснан каза, че производител ”Ашок енд Ко” не го е информирал за потенциално опасната природа на продукта.
Скандалът гръмна през 2016 г., когато индийските медии и общественост възроптаха срещу участието на Броснан в рекламен клип за "пан масала" - смес за дъвчене, съдържаща тютюн, която се предлага под различни търговски названия на пазара, припомня Дарик.

Според законите в Индия рекламите на тютюневи изделия са забранени, освен ако не са в местата, където се продават. Забранено е и рекламирането на тютюн с участието на кинозвезди и други известни личности.

Официалните представители на Броснан увериха властите, че той е прекратил всички връзки с компанията, която преди отричаше, че продуктите й съдържат тютюн. Те увериха, че актьорът е готов да им сътрудничи при борбата против вредния продукт.

Холивудската звезда, чиято първа съпруга, австралийската актриса Касандра Харис, почина от рак през 1991 г., каза, че изпитва "най-искрена любов и привързаност към Индия и нейния народ".

"Никога нямаше да се съглася да рекламирам продукт в Индия, който е опасен за здравето на някого", добави той.
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Фалира ”Верту”, компанията, която правеше суперскъпи смартфони 1| 7125 |13.07.2017 . Авиокомпания свали семейство с деца от самолет 0| 5668 |05.05.2017 . Здрави и стройни, ако ядете в компания 0| 4278 |06.05.2011

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах

Вашите лични данни / GDPR

Скъпи потребители,

От 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR. Във връзка с това "Фрог Нюз" EООД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR. Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.

РАЗБРАХ