Реклама / Ads
0| 8095 |23.07.2010 ФАБРИКА ЗА КЛЮКИ

Какво искат мъжете на 21 век?

.
Нестандартна анкета на AskMen.com установила, че съвременият мъж е странна комбинация от стари ценности, като дом, вярност, любов, трудолюбие, и по-съвременни схващания за ролята на двата пола в нашия вече много динамичен живот.
 

В анкетата участваха над 87 000 мъже от САЩ, Австралия, Канада и Великобритания.

Резултатите показват, че днешните мъже гледат на щастливото семейство като на най-важния символ за успех, по-важен от материални придобивки като луксозни коли и къщи.

Цели 78 процента от господата казват, че потенциалът за женитба е или "много важен" или "важен" за решението с кого да излязат. 67 процента пък мислят, че бракът е необходима институция, в която биха участвали.

Освен това 98 процента от мъжете не се чувстват неловко, ако партньорката или съпругата им печели повече от тях. Цели 64 процента твърдят, че готвят в къщи и го правят с удоволствие. Само пет процента мислят, че готвенето е женска работа.

Резултатите разкриват, че представите кои занимания са подходящи за мъжете, се променят, защото и семейният живот вече е различен.

За три четвърти от мъжете верността е най-важна и те никога не биха изменили. 31 процента държат приятелката им или съпругата им да е вярна, като това е по-важно за тях от чувството за хумор (25 процента), грижовност (24 процента, интелигентност (20 процента).

Що се отнася до романтичността, цели 78 процента от мъжете твърдят, че често са такива, като целта на по-голямата част е не перспективата за секс, а да създадат чувство за близост.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 7| 16979 |03.07.2010 10 неща, които мъжете не искат да знаят за жените . 0| 9608 |10.06.2010 След секс мъжете винаги заспиват... . 4| 6268 |17.05.2010 Всяка 7 сек. мъжете мислят за секс . 0| 9260 |10.05.2010 Зарязаха ме. И сега какво?

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads