Реклама / Ads
17| 12938 |22.12.2010 ФАБРИКА ЗА КЛЮКИ

Ники Кънчев призна: Биг Брадър е нагласен

.
Ники Кънчев
Участието на Ники Кънчев в нагласени продукции обаче не се изчерпва с „Биг Брадър”.
 

Съмненията, че реалити форматът „Биг Брадър” е нагласен
, съпровождат шоуто още от стартирането на първия сезон преди 6 години. Водещият Ники Кънчев сам публично е признал, че финалът на шоуто се манипулира и победителят се определя от продуцентите, разказаха потресени студенти пред вестник „Торнадо”. По време на лекция в столичен университет, където е поканен да сподели опита си като журналист с кандидат висшистите, Мистър „Стани богат” шокиращо заявил, че във втория сезон на „ВИП Брадър” съпругата на приморския гларус Здравко (първият победител в историята на шоуто) е била предварително нарочена да спечели от продуцента Нико Тупарев. Припомняме ви, че финалният сблъсък на виповете бе между Христина и фолкпевицата ДесиСлава, като русата дива беше безспорен фаворит на публиката. До последния момент вотът на зрителите убедително водеше в нейна полза, но минута преди избора на победител съобщили в слушалката на Кънчев, че трябва да анонсира името на Христина, разказал пред втрещените студенти самият водещ. Още по време на излъчването на „ВИП Брадър” 3 упорито се говореше, че продуцентите нарочно са избирали кадри, които представят в положителна светлина приморската снаха и злепоставят конкурентките й, а орязвали скандални сцени на пиянство, в които тя ругае наред и буйства. В момента на обявяването на името на Христина за победител от студиото на Ники Кънчев демонстративно излязоха останалите с ъ к в а р т и р а н т и - Катя Евро, Калин Вельов, Маги Желязкова, Азис и Китаеца. Независимо от това, че беше недолюбвана от зрители и съквартиранти обаче, жената на Здравко грабна голямата награда, с което перото на „Семейство Василеви от Приморско” от бюджета на „Биг Брадър” нарасна с още 100 000 лева.

Участието на Ники Кънчев в нагласени продукции обаче не се изчерпва с „Биг Брадър”
. След придобилата печална известност игра „Големият кеш”името на популярния водещ се забърка в грандиозен скандал за нова схема за телефонна измама. Става въпрос за играта „SMS за милиони“, рекламирана до скъсване от трите мобилни оператора, която върви от септември по Нова телевизия. Още със стартирането тя си навлече гнева на хиляди клиенти на мобилни услуги, които ежедневно са заливани от рекламни съобщения. Зарибявката обаче се оказа тотална заблуда. От „Господари на ефира”
показаха на забавен каданс как при разбъркването на участниците в тегленето на печелившите се въртят само три телефонни номера. Някои от тях поразително си приличат, а един попада повече от няколко пъти в тегленето уж на свободен принцип.

От Нова телевизия обясниха
пред „Торнадо”, че правилата на играта са публикувани на официалния й сайт https://smszamilioni.bg, където се казва на какъв принцип се раздават дневната печалба, седмичният и месечният джакпот.
Така според регламента в конкретния случай печелившият участник трябвало да се тегли измежду тримата, натрупали най-
много точки през седмичния цикъл. Сред участниците обаче никой не е наясно със съществуването на подобни правила и няма дори бегла представа, че в самото теглене участват само 3 номера. Друг скандален момент от провеждането на играта е изискването за регистрация чрез изпращане на ЕГН. Според правни консултанти организаторите „Ню Геймс“ и мобилните
оператори нямат право да изискват ЕГН, а когато го получат, са длъжни да го унищожат от базата си данни веднага.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 13830 |04.10.2010 Елеонора от Биг Брадър откри Пийп бар . 21| 13728 |10.06.2010 Семейство Адамс победи треньора на Трактора в "Биг брадър фемили" . 4| 7094 |31.05.2010 Патриархалните поморийци останаха в Биг Брадър . 3| 8452 |29.04.2010 Най-разкрепостените са едни от номинираните в Биг Брадър Фемили

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads