4|
5863
|15.06.2010
ФАБРИКА ЗА КЛЮКИ
Пак ни пробутват "Великолепната шесторка"
Тази есен БТВ ще излъчен вторият сезон на телевизионното благотворително шоу "Великолепната шесторка".
бТВ и УНИЦЕФ ще обединят усилията си за реализиране на мащабна кампания, чиято тема е естествено продължение на резултатите от първия сезон на шоуто.
В началото на 2008 г. първото издание на благотворителното шоу успя да насочи цялото обществено внимание към проблема с изоставените деца и събра средства в размер на 1 869 788,74 лева, с които беше осигурено финансирането на нова социална услуга - "Малка къща за деца", предназначена за децата от дома в с. Могилино.
Немалко зрители обаче заподозряха повече PR, отколкото искрена благотворителност в изявите на някои от участниците - главно политици. Присъствието на президента Първанов във финалното предаване също не бе възприето еднозначно.
Още не е ясно каква кауза ще бъде изтъкната този път и за какво зрителите ще трябва да изпращат платени sms-и. Твърде често се спекулира с желанието на българите да помогнат на хора в беда, коментират тв анализатори. Това обтлъсква хората и те стават подозрителни.
В началото на 2008 г. първото издание на благотворителното шоу успя да насочи цялото обществено внимание към проблема с изоставените деца и събра средства в размер на 1 869 788,74 лева, с които беше осигурено финансирането на нова социална услуга - "Малка къща за деца", предназначена за децата от дома в с. Могилино.
Немалко зрители обаче заподозряха повече PR, отколкото искрена благотворителност в изявите на някои от участниците - главно политици. Присъствието на президента Първанов във финалното предаване също не бе възприето еднозначно.
Още не е ясно каква кауза ще бъде изтъкната този път и за какво зрителите ще трябва да изпращат платени sms-и. Твърде често се спекулира с желанието на българите да помогнат на хора в беда, коментират тв анализатори. Това обтлъсква хората и те стават подозрителни.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads