Понеделник, 23 Октомври 2017, 11:15
Frognews
0| 3801 |13.12.2016

Проектът „Черно огледало“ или без дискриминация в модата

.
Моделът Деде Хоуърд реши да докаже, че тъмнокожите момичета могат да изглеждат превъзходно и да им се даде повече шанс да рекламират брандове от висока класа. Красавицата е убедена, че в днешно време светът на модата все още отдава предпочитание към манекенките със светла кожа.
Затова тя заедно с фотографа Рафаел Дикройтър заснеха фотосесия, в която имитират вече заснети кампании на големи марки.



Революционната им идея е събрана в проекта „Черно огледало“ („Black Mirror“). Там те написаха: „Време е за по-голямо разнообразие и модели от всички раси да бъдат забелязани.&ldquo

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Иван Ласкин: Всички, които са създали нещо велико, са отшелници 0| 3618 |22.10.2017 . Уловиха Радев и Нинова в топла прегръдка 0| 3194 |21.10.2017 . Дъщерята на ”учителя” на Путин стана кандидат-президент на Русия 3| 3503 |19.10.2017 . ”Форбс”: Доналд Тръмп обедня с 600 милиона долара за година 0| 2760 |18.10.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах