Реклама / Ads
0| 5329 |13.12.2016 ФАБРИКА ЗА КЛЮКИ

Проектът „Черно огледало“ или без дискриминация в модата

.
Моделът Деде Хоуърд реши да докаже, че тъмнокожите момичета могат да изглеждат превъзходно и да им се даде повече шанс да рекламират брандове от висока класа. Красавицата е убедена, че в днешно време светът на модата все още отдава предпочитание към манекенките със светла кожа.
 
Затова тя заедно с фотографа Рафаел Дикройтър заснеха фотосесия, в която имитират вече заснети кампании на големи марки.



Революционната им идея е събрана в проекта „Черно огледало“ („Black Mirror“). Там те написаха: „Време е за по-голямо разнообразие и модели от всички раси да бъдат забелязани.“
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 11| 7432 |08.11.2024 Жената, преспала със 101 мъже за 14 часа, се прицели в световния рекорд . 0| 7305 |12.09.2024 Продадоха писмо на Айнщайн за ядрената бомба за близо 4 милиона долара . 0| 13436 |21.05.2024 Внучката на Елвис се опитва да спаси Грейсленд . 2| 14944 |10.04.2024 15-годишната Серафина на Бен Афлек и Дженифър Гарнър вече е Фин

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads