Реклама / Ads

0| 4545 |13.12.2016 ФАБРИКА ЗА КЛЮКИ

Проектът „Черно огледало“ или без дискриминация в модата

.
Моделът Деде Хоуърд реши да докаже, че тъмнокожите момичета могат да изглеждат превъзходно и да им се даде повече шанс да рекламират брандове от висока класа. Красавицата е убедена, че в днешно време светът на модата все още отдава предпочитание към манекенките със светла кожа.
Затова тя заедно с фотографа Рафаел Дикройтър заснеха фотосесия, в която имитират вече заснети кампании на големи марки.



Революционната им идея е събрана в проекта „Черно огледало“ („Black Mirror“). Там те написаха: „Време е за по-голямо разнообразие и модели от всички раси да бъдат забелязани.“
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. 1| 3565 |25.02.2021 Подобриха близо 30-годишен световен рекорд в леката атлетика . 1| 3969 |23.02.2021 Златната Боряна Калейн: Публиката в Москва скандираше името ми . 16| 6397 |21.02.2021 Хора, яжте ръжен хляб, не се пълнее, даже е полезно . 12| 11882 |20.02.2021 Салма Хайек събра очите на почитателите си

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads

БЛОГОВЕ