Реклама / Ads
0| 5546 |13.12.2016 ЛАЙФ СТАЙЛ

Проектът „Черно огледало“ или без дискриминация в модата

.
Моделът Деде Хоуърд реши да докаже, че тъмнокожите момичета могат да изглеждат превъзходно и да им се даде повече шанс да рекламират брандове от висока класа. Красавицата е убедена, че в днешно време светът на модата все още отдава предпочитание към манекенките със светла кожа.
 
Затова тя заедно с фотографа Рафаел Дикройтър заснеха фотосесия, в която имитират вече заснети кампании на големи марки.



Революционната им идея е събрана в проекта „Черно огледало“ („Black Mirror“). Там те написаха: „Време е за по-голямо разнообразие и модели от всички раси да бъдат забелязани.“
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 3155 |10.04.2025 Гейша от ферма Dulce Misterio – изящество в чаша, само във Ведра Кафе . 0| 3322 |31.03.2025 HOLIDAY PARK стартира поредица от фен срещи с Калоян Димитров – Ballan . 0| 5543 |04.03.2025 В най-женския месец от годината: Ведра кафе поднася на любителите на ароматната напитка нови празнични кутии . 0| 5017 |25.02.2025 Харизматичният Брайън Адамс ще зарадва българските си фенове с ексклузивен акустичен концерт

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads