Петък, 23 Юни 2017, 18:41
Frognews
0| 3643 |13.12.2016

Проектът „Черно огледало“ или без дискриминация в модата

.
Моделът Деде Хоуърд реши да докаже, че тъмнокожите момичета могат да изглеждат превъзходно и да им се даде повече шанс да рекламират брандове от висока класа. Красавицата е убедена, че в днешно време светът на модата все още отдава предпочитание към манекенките със светла кожа.
Затова тя заедно с фотографа Рафаел Дикройтър заснеха фотосесия, в която имитират вече заснети кампании на големи марки.



Революционната им идея е събрана в проекта „Черно огледало“ („Black Mirror“). Там те написаха: „Време е за по-голямо разнообразие и модели от всички раси да бъдат забелязани.&ldquo

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. София Прайд кани Борисов на диалог 0| 1197 |23.06.2017 . Тръмп с урок към В. Найденов: Слага слънчеви панели на стената с Мексико 0| 4938 |22.06.2017 . Мистериозен газ побърква туристи в ”Слънчев бряг” 2| 4088 |21.06.2017 . Настъпва астрономическото лято 1| 4179 |21.06.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах