Реклама / Ads
0| 5580 |13.12.2016 ЛАЙФ СТАЙЛ

Проектът „Черно огледало“ или без дискриминация в модата

.
Моделът Деде Хоуърд реши да докаже, че тъмнокожите момичета могат да изглеждат превъзходно и да им се даде повече шанс да рекламират брандове от висока класа. Красавицата е убедена, че в днешно време светът на модата все още отдава предпочитание към манекенките със светла кожа.
 
Затова тя заедно с фотографа Рафаел Дикройтър заснеха фотосесия, в която имитират вече заснети кампании на големи марки.



Революционната им идея е събрана в проекта „Черно огледало“ („Black Mirror“). Там те написаха: „Време е за по-голямо разнообразие и модели от всички раси да бъдат забелязани.“
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 2383 |30.05.2025 След триумфа в Япония, Нина Николина ще представи проекта Livе „Jazz & Тraditions“ на 6 юни във Варна . 0| 3070 |20.05.2025 Б.Т.Р., Звезди и Тонто от АХАТ с Национално турне 2025 . 0| 3505 |29.04.2025 Брайън Адамс ще пее тази вечер в зала „България“ . 0| 3351 |23.04.2025 Трио VIVA с нов прочит на емблематичната „Защо“ на Б.Т.Р.

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads