Реклама / Ads
0| 5758 |13.12.2016 ЛАЙФ СТАЙЛ

Проектът „Черно огледало“ или без дискриминация в модата

.
Моделът Деде Хоуърд реши да докаже, че тъмнокожите момичета могат да изглеждат превъзходно и да им се даде повече шанс да рекламират брандове от висока класа. Красавицата е убедена, че в днешно време светът на модата все още отдава предпочитание към манекенките със светла кожа.
 
Затова тя заедно с фотографа Рафаел Дикройтър заснеха фотосесия, в която имитират вече заснети кампании на големи марки.



Революционната им идея е събрана в проекта „Черно огледало“ („Black Mirror“). Там те написаха: „Време е за по-голямо разнообразие и модели от всички раси да бъдат забелязани.“
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 2522 |09.12.2025 Звезда от "Сексът и градът" се омъжи на 69 години . 1| 4472 |24.11.2025 Фреди е мъртъв, да живее Фреди . 1| 5802 |23.10.2025 Модел от OnlyFans задържан след въоръжен обир . 0| 5639 |20.10.2025 ChatGPT: скоро и с еротични умения

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads