Реклама / Ads
3| 2729 |03.04.2024 НОВИНИ

Борис Бонев: Държава с толкова ниски амбиции за своето инфраструктурно развитие няма бъдеще

.
Общинският съветник от ПП-ДБ-Спаси София Борис Бонев Източник: Стопкадър: YouTube
"Държава с толкова ниски амбиции за своето развитие, особено инфраструктурно, няма бъдеще. Също така, град с ниски амбиции за своята инфраструктура, няма бъдеще. София толкова е изостанала инфраструктурно от всички останали европейски столици, че ако ние ударно не започнем да изграждаме тази инфраструктура, а се сблъскваме с липса на подготвени проекти, липса на отчуждение, всякакви забавени процедури, нищо няма да се промени."
 

Това мнение изрази в ефира на предаването "Денят с В. Дремджиев" общинският съветник от ПП-ДБ-Спаси София Борис Бонев. И обясни:

 

"Автомагистрала "Струма" бе обещана за Олимпиадата през 2004 г. в Атина. АМ "Хемус" тази година навърши 50 г. откакто е започнало нейното строителство и още не е завършено. Ще дам следния пример: Хърватия след опустошителна гражданска война и война със сърбите при разпадането на Югославия само за 6 г. срещу 3 млрд. евро успява да построи над 400 км. от своята основна магистрала между Загреб, Сплит и Дубровник, минаваща през драматично по-сложен релеф, включително защитен такъв, отколкото която и да било българска магистрала. С близо 400 тунели, мостове, включително двата най-дълги магистрални тунела в Хърватия. И всичко това хърватите го направиха за 6 г. Ние 50 г. не можем да завършим магистрала "Хемус". А от 20 г. се чудим как да завършим магистрала "Струма", отбеляза общинският съветник.





Според Бонев неща, които отдавна е трябвало да бъдат свършени, никой не си е мръднал пръста за тях.

 

"Това е големият ни бич в момента. Аз напоследък съм изпаднал в една фаза на "прекалена изнервеност" от националните теми и политики. Единственото, което виждам, са напълно безсмислени скандали, през 2 ч. едната или другата страна излиза да се обяснява. Истинските теми, които вълнуват хората, остават пренебрегнати", алармира той.

 

Представителят на ПП-ДБ-Спаси София сподели, че накрая се получава следното: "Хем съдебна реформа хем, хем магистрали няма."





"Хайде да направим поне едното. Къде е разговорът за икономиката? Икономиката винаги е била водеща тема на политиците. В България за икономика не говорим. Знаете ли, че столичната Агенция за приватизация и инвестиции направи преди 1 г. следното - те дойдоха в Общинския съвет и казаха - "Позволете ни да брандираме няколко трамвая с реклама и призиви да се инвестира в София." Хубаво, позволихме им и те брандираха два трамвая в столицата. На английски - пише "Invest in Sofia" (бел. ред. "Инвестирай в София"). Аз през цялото време се питах нямаше ли да е по-умно вместо два трамвая в София да брандираме един в Амстердам например, или в Берлин."

 

Бонев смята, че напоследък се занимаваме изключително много с примитивни битовизми, което отклонява вниманието от важните обществени проблеми.

 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 3| 3427 |03.04.2024 Евгений Кънев категоричен: МВР трябва да се разпусне и пренаеме отново . 4| 4448 |03.04.2024 Вдигат заплатите и на чиновниците със задна дата . 3| 2520 |03.04.2024 Блинкън отсече: Киев никога няма да попадне в руски ръце! . 21| 7463 |03.04.2024 Разследване на АКФ: Как майката на политик от ГЕРБ построи сграда без валидни строителни книжа?

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads