Реклама / Ads
0| 3422 |28.01.2021 НОВИНИ

ЧЕЗ ЕЛЕКТРО осигури възможност за дистанционно сключване на договор с доставчик от последна инстанция

.
Дружеството създаде уеб портал за извършване на проверка за сключен договор и подаване на заявки за договор с „ЧЕЗ Електро България“ АД като лицензиран ДПИ
 

От началото на тази година „ЧЕЗ Електро България“ АД улесни клиентите, които излизат на свободен пазар на електроенергия, като чрез специален уеб портал осигури възможност за електронна проверка за наличен договор с Доставчик от последна инстанция и сключване на договор с дружеството, като лицензиран ДПИ.
Новият уеб портал е достъпен на адрес https://dpi.cez.bg/dpi, както и през корпоративния сайт cez.bg, в секция „е-Услуги“ и в секция „Свободен пазар“ подсекция „Доставчик от последна инстанция“. Приложението позволява генерирането, електронното подписване и изпращане за е-подпис от страна на „ЧЕЗ Електро България“ АД на договор с ДПИ. За работа и достъп до Портала е необходимо потребителят, проверяващ съответната информация или подаващ заявление за сключване на договор с ДПИ, да има активен и включен Класифициран електронен подпис.

Обработката на заявките се осъществява в съответствие с публикуваните на страницата Правила за сключване на договор с ДПИ и Правила за ползване на услугата електронна заявка за договор с доставчик от последна инстанция „ЧЕЗ Електро България“ АД.


Новата електронна услуга ще намали значително необходимостта от посещение в търговски център или офис на компанията от излизащи на свободен пазар физически и юридически лица, както и търговци на електрическа енергия, представляващи клиенти. Наличието на договор за доставка на електроенергия от ДПИ е задължително условие за участие на клиенти на свободен пазар и е част от процедурата за смяна на доставчик. „ЧЕЗ Електро България“ АД е лицензиран Доставчик от последна инстанция за клиентите, присъединени към разпределителната мрежа на лицензионната територия на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД.


„ЧЕЗ Електро България“ АД разработи и поддържа над 30 вида съвременни услуги, осигуряващи удобство и сигурност на клиентите. Предлаганите от Дружеството възможности за дистанционно обслужване и различни електронни услуги – е-фактура, е- разплащания, смс известяване, проверка на сметка, получаване на оферта, подписване на договор и др., гарантират ефективна и безопасна комуникация между клиентите и дружеството от разстояние.


На разположение на потребителите са информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, достъпна на номер 0700 10 010, имейла info@cezelectro.bg, както и фейсбук-профила @cezelectrobg.

 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 2202 |19.12.2025 Рим ще въведе платен вход за известния фонтан Треви . 2| 2203 |19.12.2025 Близо 70 на сто от работодателите дават коледни бонуси на работниците и служителите си . 0| 2344 |19.12.2025 Индексират заплатите в сектори, където са увеличени със 70%. Няма обяснение . 3| 2203 |19.12.2025 Възможните дати за предсрочни избори – 22 март, 29 март или 5 април

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads