Реклама / Ads
5| 3899 |27.11.2022 НОВИНИ

Големите компании се отдръпват от Twitter. Мъск губи милиарди

.
Бурното царуване на Илън Мъск в Twitter доведе до пагубен разрив в отношенията с водещите марки и търговци. Рекламният бизнес на социалната мрежа, който годишна възлиза на около 5 милиарда долара, е ударен заради напрежението около модерирането на съдържанието.
 

Множество водещи рекламни агенции и медийни купувачи посочват пред Financial Times, че почти всички големи марки, които представляват, са спрели разходите в платформата заради тревогата от ad hoc подхода на Мъск за контрол на съдържанието и решението да уволни много от представителите на екипа, занимаващ се с продажба на реклами. 


Заради тези съкращения екипът се е свил толкова много, че голяма част от агенциите нямат почти никаква връзка с компанията.


Някои марки не са успели да получат обратна връзка за това как са се представили предишните кампании поради недостига на персонал.


Мъск е под натиск да извлича приходи от Twitter, тъй като е изправен пред 1 милиард долара годишни лихвени плащания, след като натовари компанията с дълг от 13 милиарда долара, за да финансира придобиването на бизнеса. 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 3140 |22.11.2022 ЕП: Повече жените в бордовете на големите компании в ЕС . 9| 11150 |14.11.2022 Ивайло Мирчев, ДБ: Не съм чул, че ще подкрепим Б. Бонев. Време е да кажем ”довиждане” на ГЕРБ в големите градове . 1| 3238 |08.11.2022 Владислав Панев: Абсурдно е да даваме пари на компании, които нямат нужда от тях . 7| 4113 |08.11.2022 Русия наложи контрасанкции на 74 компании от 11 страни, сред които и България

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads