Говорител на Спешна помощ: Линейки пристигат на сигнал за COVID със 7 часа закъснение

Адресите за коронавирус валят един след друг. Всички казват едни и същи симптоми - имам температура, задух, посинявам. Отиваме на адреса и виждаме, че няма нито посиняване, температурата е 37 градуса, но понеже той се страхува ние отиваме на домашен преглед. Това ни взима ресурса на 90%, това блокира линейки, блокира екипи. Когато се излъже по телефона, тогава друг в тежко състояние стои и чака. Трябва да разберем, че когато извикаме някого за 37.5 градуса температура, някой може да чака и да изгуби живота си, допълни Сунгарска.
Ние сме в една реална война. Звучи ми сериозно да впрегнем всички ресурси, за да може да се справим с тази пандемия. Нашият ресурс не стига от доста години и това е всеизвестно, имаме тежък кадрови дефицит. Нашата работа е много стресова и неблагодарна. Едно е да стоиш в кабинета, на светло и защитено място. Друго е когато се качваш в линейката, не знаеш кой ще те посрещне и дали ще се върнеш жив от там, каза още говорителката.
Моля, подкрепете ни.





