Реклама / Ads
0| 2513 |22.07.2024 НОВИНИ

Какви са правата ни при анулиран или отменен полет

.
Пътуващите имат и права
След хаоса по летищата и отменените полети, заради срива на информационните системи, какви са правата на пътниците? Според Соня Спасова от Европейския потребителски център няколко дни след срива все още има закъснели полети.
 

По думите ѝ проблемът може да не бъде счетен за причина за компенсации, ако авиокомпанииите са осигурили всички условия за пътуване.

На какво се дължи глобалният ИТ срив

 

"Може да бъде прието, че сривът е извънредно обстоятелство и така да не се дължат обезщетения", обясни тя пред NOVA NEWS.

 

"Пътниците могат да се претендират разходи, ако се пазят касовите бележки. Ако полетът е отменен, може да поискаме връщане на парите за билета и сами да продължим нататък. Средствата се възстановяват за 7 дни. Въпросът е колко бързаме и с колко пари разполагаме. Има и вариант за премаршрутиране. Нека пътниците, които предстои да летят, редовно да проверяват пощата и телефоните си, за да имат своевременна информация за полетите си", заяви директорът на Европейски потребителски център.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 4| 2901 |22.07.2024 Фирма цака с "такса преминаване" през частен имот за достъп до плажа . 1| 2499 |22.07.2024 Чешкият външен министър: От септември доставките на боеприпаси за Украйна ще се ускорят . 1| 5105 |22.07.2024 На ГКПП "Кулата" тапата е страшна . 7| 2502 |22.07.2024 Кулеба заминава утре за Пекин, ще обсъжда прекратяването на войната между Киев и Москва

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads