Реклама / Ads
0| 3339 |22.07.2024 НОВИНИ

Какви са правата ни при анулиран или отменен полет

.
Пътуващите имат и права
След хаоса по летищата и отменените полети, заради срива на информационните системи, какви са правата на пътниците? Според Соня Спасова от Европейския потребителски център няколко дни след срива все още има закъснели полети.
 

По думите ѝ проблемът може да не бъде счетен за причина за компенсации, ако авиокомпанииите са осигурили всички условия за пътуване.

На какво се дължи глобалният ИТ срив

 

"Може да бъде прието, че сривът е извънредно обстоятелство и така да не се дължат обезщетения", обясни тя пред NOVA NEWS.

 

"Пътниците могат да се претендират разходи, ако се пазят касовите бележки. Ако полетът е отменен, може да поискаме връщане на парите за билета и сами да продължим нататък. Средствата се възстановяват за 7 дни. Въпросът е колко бързаме и с колко пари разполагаме. Има и вариант за премаршрутиране. Нека пътниците, които предстои да летят, редовно да проверяват пощата и телефоните си, за да имат своевременна информация за полетите си", заяви директорът на Европейски потребителски център.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 2781 |18.11.2025 Бурният вятър блокира полети на летище София, поривите стигнаха 100 км/ч . 1| 2767 |11.11.2025 БДЖ ще ни компенсира за закъснели влакове – само че някога, през 2028 година . 1| 3760 |05.10.2025 Силна буря връхлетя Северозападна Европа: Прекъсвания на ток и отменени полети . 1| 2696 |03.07.2025 Летен хаос над Европа: Стачка на френските авиодиспечери заплашва хиляди полети

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads