Какви са правата ни при анулиран или отменен полет
По думите ѝ проблемът може да не бъде счетен за причина за компенсации, ако авиокомпанииите са осигурили всички условия за пътуване.
На какво се дължи глобалният ИТ срив
"Може да бъде прието, че сривът е извънредно обстоятелство и така да не се дължат обезщетения", обясни тя пред NOVA NEWS.
"Пътниците могат да се претендират разходи, ако се пазят касовите бележки. Ако полетът е отменен, може да поискаме връщане на парите за билета и сами да продължим нататък. Средствата се възстановяват за 7 дни. Въпросът е колко бързаме и с колко пари разполагаме. Има и вариант за премаршрутиране. Нека пътниците, които предстои да летят, редовно да проверяват пощата и телефоните си, за да имат своевременна информация за полетите си", заяви директорът на Европейски потребителски център.
Моля, подкрепете ни.