Каквo трябва да направим ако искаме да оспорим изравнителната си сметка?
![.](/images2/Krasen/smetki2.jpg)
Изравнителните сметки се сравняват с прогнозно начислените, напомни той.
"Ако показанията са верни, това е потреблението на съответния абонат. А ако има претенции, той трябва да се обърне към съответния топлинен счетоводител. Тези изравнителни сметки не са отишли още в "Топлофикация".
Всяка жалба трябва да се разгледа. Ако не е основателна, трябва да се отговори защо не е такава".
Има три месеца, в които може да се извика счетоводител за проверка на уреди и допълнителен отчет, посочи още Георгиев в предаването "Преди всички".
"Не всичко още е загубено, въпросът е дали наистина има проблем в съответната сметка".
Ако в една сграда всички уреди и водомери са на дистанционен отчет, там няма да се получи изравнителна сметка, здащото няма с какво да се сравнява, обясни той.
"От 2027 година всички трябва да са с дистанционен отчет. Ежегодно се увеличава броят на сградите, които са изцяло на такъв".
Моля, подкрепете ни.
![Visa](/theme/03/assets/img/pmcards/visa.png)
![Mastercard](/theme/03/assets/img/pmcards/mastercard.png)
![Visa-electron](/theme/03/assets/img/pmcards/visaelectron.png)
![Maestro](/theme/03/assets/img/pmcards/maestro.png)
![PayPal](/theme/03/assets/img/pmcards/paypal.png)
![Epay](/theme/03/assets/img/pmcards/epay.png)