КЗК спира реклама на „Pizzetti"
Отделните елементи на рекламата, възприети в тяхната съвкупност, създават сериозен риск от заблуда на потребителите и следователно от увреждане на техните интереси. Рискът се състои в това, че подведени от рекламното послание, потребителите биха закупили „Pizzetti" с впечатлението, че купуват оригинално хлебно италианско изделие, гласи становището на Комисията.
Според нея така се създава погрешно впечатление у потребителите, а това автоматично води до ущърб в интереса на всички конкуренти на производителя „Чипита България" АД, тъй като те търгуват с подобен род снаксови продукти.
Комисията ще предприеме незабавни мерки рекламният клип да бъде спрян от ефира, за да не заблуждава повече потребителите, докато има произнасяне по същество по случая.
Моля, подкрепете ни.