0|
4327
|17.08.2017
НОВИНИ
Майка престоя 40 минути в асансьор с едномесечното си бебе

Майка с едномесечно бебе е била затворена повече от 40 минути в асансьор заради повредено устройство за осъществяване на връзка при авария.Инцидентът е станал преди обяд в жилищен блок в Русе. В асансьора освен майката и детенцето бил и дядото на бебето, който е с счупен крак.
Жената е разказала, че бебето е трябвало да отиде на профилактичен преглед. Семейството се е качило в асансьора на петия етаж. Между втория и третия етаж асансьорът заседнал. Оказало се, че устройството за осъществяване на връзка с техници при случаи на авария не работи.
Наложило се дядото да се обади на фирмата, поддържаща асансьора, чрез мобилния си телефон. От фирмата обаче му заявили, че най-вероятно мъжът не може да работи с комуникатора, който би трябвало да функционира изрядно. Казали и че изпращат екип на мястото.
Семейството седяло в асансьора около 40 минути докато екипът на поддържащата фирма дойде. Те извадили бебето и започнали да се чудят какво е причинило аварията и защо комуникаторът наистина не работел.
След серия от проверки се установява, че устройството трябва да се смени изцяло. От фирмата посочват, че нямат вина за неудобството, тъй като не е бил получен сигнал за проблем с комуникатора в електронния дневник. Семейството от друга страна заяви, че ще търсят правата си в Комисията за защита на потребителите.
Устройството давало само информация за състоянието на асансьора дистанционно. Но повреди в набирането не можели да се констатират дистанционно. "Има мониторинг, всяко едно устройство изпраща тест доклад в офиса и всичко се записва, има електронен дневник. Просто е спряло скоро да не работи. Това е проблемът, че то не си следи собственото си състояние. Следи асансьора, но собственото състояние - не. И то когато работи в обхват, то си праща тест ОК, и няма проблеми. В момента това устройство има обхват, може да се каже, че е почти максимален", обясни техникът Ивелин Иванов.
Оказва се, че комуникаторите били направени така, че да набират и осъществяват връзка само при определени условия. По този начин се избягвали злоупотреби.
Тези обяснения не успокояват семейството, чакало 40 минути в асансьора с малкото дете. Според тях често в асансьора се возят възрастни жени, които не носят в себе си мобилен телефон и не могат да извикат помощ по този начин. Те разчитали единствено на устройството в асансьора.
Наложило се дядото да се обади на фирмата, поддържаща асансьора, чрез мобилния си телефон. От фирмата обаче му заявили, че най-вероятно мъжът не може да работи с комуникатора, който би трябвало да функционира изрядно. Казали и че изпращат екип на мястото.
Семейството седяло в асансьора около 40 минути докато екипът на поддържащата фирма дойде. Те извадили бебето и започнали да се чудят какво е причинило аварията и защо комуникаторът наистина не работел.
След серия от проверки се установява, че устройството трябва да се смени изцяло. От фирмата посочват, че нямат вина за неудобството, тъй като не е бил получен сигнал за проблем с комуникатора в електронния дневник. Семейството от друга страна заяви, че ще търсят правата си в Комисията за защита на потребителите.
Устройството давало само информация за състоянието на асансьора дистанционно. Но повреди в набирането не можели да се констатират дистанционно. "Има мониторинг, всяко едно устройство изпраща тест доклад в офиса и всичко се записва, има електронен дневник. Просто е спряло скоро да не работи. Това е проблемът, че то не си следи собственото си състояние. Следи асансьора, но собственото състояние - не. И то когато работи в обхват, то си праща тест ОК, и няма проблеми. В момента това устройство има обхват, може да се каже, че е почти максимален", обясни техникът Ивелин Иванов.
Оказва се, че комуникаторите били направени така, че да набират и осъществяват връзка само при определени условия. По този начин се избягвали злоупотреби.
Тези обяснения не успокояват семейството, чакало 40 минути в асансьора с малкото дете. Според тях често в асансьора се возят възрастни жени, които не носят в себе си мобилен телефон и не могат да извикат помощ по този начин. Те разчитали единствено на устройството в асансьора.
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads