МРРБ си търси медийна агенция срещу 450 хил. лева
Днес министерството на Лиляна Павлова обяви обществена поръчка за "Избор на медия шоп, с цел осигуряване на достъпност, публичност и прозрачност на Оперативна програма "Регионално развитие", чрез високо тиражни печатни медии, както съобщава "Държавен вестник".
От описанието става ясно, че "с изпълнението на заданието по настоящата обществена поръчка се цели в максимална степен да бъде коригирано съществуващото все още в общественото и медийно пространство изкривяване на информация и неточното представяне на факти свързани с изпълнението на ОПРР".
Управляващия орган на програмата предвижда, чрез избор на медийна агенция (въпросния медиен шоп), която да изпълнява функцията на посредник, да бъде осигурена възможност за работа с широк кръг от ежедневни и седмични, централни и регионални печатни издания. Предвижда се регулярно да бъде подавана актуална и полезна информация от страна на Управляващия орган чрез медийната агенция/ медия шопа, към различни печатни издания, която да представлява интерес както за бенефициентите по програмата, така и широката общественост. Паралелно с това ще бъде представян и напредъка по изпълнението на Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г.
Агенцията, която спечели обществената поръчка, ще трябва да извършва 3 основни дейности : медия планиране, по отношение на печатни медии; подготовка, организиране и разпространение на публикации в печатните медии; анализи на публикациите.
Моля, подкрепете ни.