Реклама / Ads
2| 4436 |20.09.2023 НОВИНИ

Над 2% от БВП отиват за отбрана

.
Не по-малко от 2% от БВП за отбрана предвижда бюджетът за следващата година. Това обяви военният министър Тодор Тагарев пред журналисти в Сливен. Тагарев е в Сливен, за да отбележи 100-годишнината на МБАЛ-Сливен към ВМА. Беше открита реновираната сграда на инфекциозното отделение.
 

Пред журналисти военният министър посочи, че има възможност за инвестиции в отбранителни способности и в болничните заведения от системата на ВМА. Инвестиции са предвидени за болницата в Сливен, която по думите на Тагарев осигурява преди всичко Българската армия и формированията в региона, както и нашите съюзници. Освен това лечебното заведение е важен актив за гражданите на Сливен и региона.

 

"Мащабна война се води съвсем близо до нашите граници. Правителствата в региона заделят значителни ресурси за развитие на отбранителните способности. Това прави и България. Това прави и българското правителство. И следващата година финансирането за отбрана ще е не по-малко от 2 % от БВП. Разходи, които не сме виждали в последните 20 години. Затова имаме възможност да инвестираме както в отбранителни способности, така и в тяхното медицинско осигуряване и в частност в медицинска болница Сливен", посочи министър Тагарев. 

 

Още преди месец стана ясно, че се очаква бюджетът за отбрана да достигне 2% от БВП. Предвижда се увеличение на заплатите на военнослужещите с 10%. Приоритет ще са военноморските сили. 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 1| 5843 |20.09.2023 Минималните заплати в държавните университети скачат с 310 лева . 5| 5124 |20.09.2023 Експлозии в Севастопол, мостът над Керченския проток е блокиран . 3| 4416 |20.09.2023 Спипаха военен, превозвал мароканци край Своге . 1| 4590 |20.09.2023 Ще има ли конституционна реформа? (Не)Коалицията я обещава до края на годината

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads