Четвъртък, 19 Юли 2018, 21:43
Frognews
2| 3594 |06.08.2017

НАСА праща в Космоса хитове от социалните мрежи

.
Американската космическа агенция НАСА ще изпрати в Космоса Капсула на времето с най-доброто от социалните мрежи. То ще се присъедини към песента на Валя Балканска „Излел е Делю хайдутин“.
НАСА започна да събира от 1 август цитати на потребителите в социалните мрежи, за да телепортира най-доброто от тях на една от сондите от мисията “Вояджър“, която през септември ще отпразнува 40 години успешна работа в Космоса.

Потребителите трябва да публикуват своите съобщения в социалните мрежи с хаштаг #MessageToVoyager до 15 август. Най-доброто изказване ще бъде избрано от екип учени с помощта на гласуване, което ще се проведе от 23 до 29 август. На 5 септември съобщението ще бъде качено на златната плоча на “Вояджър-1“, където е качена и песента на Валя Балканска „Излел е Делю хайдутин“

Мисията “Вояджър“, включваща две сонди близнаци “Вояджър-1“ и “Вояджър-2“, беше изпратена в Космоса през септември 1977 г.

Сега те са космическите апарати, намиращи се най-далеч от Земята - или на границата на Слънчевата система и вече са я напуснали, или са близо да напуснат хелиосферата.
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Европол изпраща картички на престъпниците 1| 4597 |04.08.2017 . Соломон Бали: За първи път от 1944 г. насам ни управляват нацисти 11| 6136 |28.07.2017 . Изпращат турския посланик Гьокче в Гватемала 2| 4664 |27.07.2017 . Ердоган изпраща 17 журналисти от вестник ”Джумхуриет” на съд 0| 3596 |24.07.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах

Вашите лични данни / GDPR

Скъпи потребители,

От 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR. Във връзка с това "Фрог Нюз" EООД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR. Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.

РАЗБРАХ