13|
7029
|21.12.2010
НОВИНИ
Отказваме се от розата като символ на България
Близо 3 млн. лв. ще струва цялостната рекламна стратегия на страната ни.
Розата вероятно вече няма да е рекламно лого на България, пише Новинар. Промяната може да стане при изготвянето на изцяло нова рекламна стратегия на страната ни. От Министерството на икономиката, енергетиката и туризма предположиха, че логото може да бъде заменено с ново, по-атрактивно за туристите. Розата е официално лого на страната ни от 2004 година, когато беше наложена от правителството на Симеон Сакскобургготски и изработването й ни струваше 240 000 лева. Средствата бяха отпуснати по комуникационната стратегия по присъединяването на България към Европейския съюз.
Изготвянето на новата цялостна рекламна стратегия ще струва 2 822 900 лева. Тя трябва да е готова до декември 2011 година. Проектът се реализира по оперативната програма „Регионално развитие”, като до няколко месеца ще бъде избрана и фирмата изпълнител. Стратегията има за цел да направи България по-атрактивна за чуждите туристи, като акцентира върху уникалните места и създаде емоционално преживяване за дошлите на почивка. Това ще стане, след като се изготвят анализи от всички региони, за да се изработи единна визия. Целта е стратегията да е национална и единна, което да доведе до по-добър резултат. Ще бъдат проучени и конкурентните пазари, съответно за различните видове туризъм.
За ските конкуренти са ни Италия, Австрия, Андора. За СПА почивки са Гърция и Турция, а за културно-исторически туризъм наши конкуренти са съседните Румъния, Гърция и Турция. Ще се вземе опит и от най-успешните брандове в Европа и света. В края на септември икономическото ведомство реши да отпусне почти 8 милиона лева за туристическа реклама на руския, германския и британския пазар. Целта беше броят на туристите да се увеличи с 5 процента. През август пък бяха представени четири рекламни клипа, които трябваше да се завъртят в телевизиите Eurosport, Euronews, National Geographic Channel и Discovery Channel. Клиповете бяха преведени на пет езика - български, руски, немски, английски и френски. Кампанията беше под мотото "България - магията живее тук". (Новинар)
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads