Реклама / Ads
0| 5699 |26.12.2012 НОВИНИ

Пазаруваме все повече онлайн

.
Българите са похарчили с 50 лева повече за подаръци в сравнение с миналата Коледа, сочи проучване на компания за безкасово разплащане. Всеки е дал средно по 250 лева. Проучването, направено сред хора, които ползват кредитни и дебитни карти, показва че българинът все повече пазарува онлайн и плаща с карта в магазините.
 

"Българинът се чувства все по-защитен пазарувайки онлайн, използвайки създадените средства за защита, така че все повече и повече се обръщаме към този начин на пазаруване, спестявайки си време и стоките в онлайн магазините са по–евтини от тези в реалните", обяснява Красимира Райчева – мениджър на европейската платежна система за България.

Всеки трети предпочита да купува по интернет дрехи, съобщава телевизия Европа. Следват ги играчките, козметиката и книгите. Първо подаръци се купуват за децата, а след това и за най-близките, сочат данните от проучването. И ако мъжете дават средно по 280 лева за подаръци, то жените са по-скромни и отпускат бюджет около 222 лева. Разликата в пола обаче с годините се топи.

Оказва се, че жителите на черноморските градове и тази година са най-щедри към своите близки на Коледа. Бургазлии изпреварват всички със средна сума от 307 лв., които отделиха за подаръци. След тях се нареждат варненци с 289 лв. и пловдивчани с 278 лв. Столичани са едва на четвърто място с 238 лева.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 1| 2984 |30.01.2025 Проучване: Едва 6% от българите оценяват личния си стандарт на живот като по-скоро висок . 0| 3470 |06.01.2025 Стъпка по стъпка - как да разпределяме семейния бюджет? . 3| 5434 |13.12.2024 Половината работодатели режат коледния бонус. 13-ата заплата - мираж . 0| 4490 |12.12.2017 Разплащанията онлайн изпреварват по популярност наложения платеж при доставка, показва проучване на Visa

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads