2|
4488
|24.03.2011
НОВИНИ
Похитените здрави, но в голям стрес

Служителите на „Инвестбанк", които бяха взети за заложници на 23 март и освободени поетапно в рамките на над 18 часа, са в добро физическо състояние, но са в шок. Това каза за Диана Младенова, председател на Управителния съвет на банката и ръководител на кризисния щаб, информира "Дарик".
По молба на „Инвестбанк" екип от специалисти ще започне работа с освободените служителки. Това съобщи за Дарик психологът Христо Монов.
По думите му ръководството на „Инвестбанк" се е обърнало за съдействие към екипа на секцията по „Кризисна психология" към Дружеството на психолозите в България, която ръководи. Така, че и в събота, и в неделя неговият екип ще работи с тези хора и тогава ще може да се каже по-сигурно каква е переспективата за тях.
Младенова бе категорична, че на всички похитени служители ще бъдат осигурени нужните средства и време, за да се възстановят от шока.
По думите й служителите вече са при своите семейства. Макар и в нормално здравословно състояние, са преживели изключително голям шок, а психическото им състояние не е добро.
От разговора с някои от тях става ясно, че похитителят се е държал добре, без насилие, без агресия.
На въпрос как се избират охранителите на банковите офиси, Младенова каза, че има много по-специален подбор за тази длъжност в банката. Тя обясни, че служителите са спазили всички правила за сигурност на банката при инцидента. Съдействали са адекватно, в резултат на което представителите на МВР са били на мястото в рамките на 45 секунди.
Младенова каза, че се знае каква е била сумата пари, която е била държана в банката към момента на нападението, като тя е била в рамките на изискванията, определени за касови наличности и значително под 1 млн. лв., каквито информации имаше.
Банката има още два офиса в град Сливен и днес те работят. Хората се приемат и се обслужват там, като е прехвърлена базата данни за клиентите на клона, в който се разигра заложническата драма. Клиентите на банката трябва да бъдат спокойни за своите вложения, категорична е Младенова.
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads