Реклама / Ads
Frognews
0| 3031 |20.01.2019

Проучване ”Таен клиент” в ЧЕЗ Електро оценява качеството на обсулжване

.
Кол център на ЧЕЗ Електро.
Изследването ще обхване центровете за обслужване на клиенти и информационната линия 0700 10 010, на която през изминалата година са постъпили близо 244 000 обаждания от клиенти на Дружеството

За поредна година „ЧЕЗ Електро България“ АД ще възложи на независима организация да проведе проучвания от типа „таен клиент“, за да провери спазват ли се стандартите на Дружеството за обслужване на клиенти. Тъй като ЧЕЗ Електро България е лицензиран търговец на електрическа енергия, доставчик от последна инстанция и краен снабдител, качеството на предоставяните услуги е приоритет за компанията.

 

Освен върху ефективността и качеството на работата, проучването акцентира и върху спазването на корпоративните стандарти при предоставяне на услуги в центровете за обслужване на клиенти, на информационната линия 0700 10 010 и имейл info@cezelectro.bg като канали за комуникация с потребителите.

 

През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, достъпна на номер 0700 10 010, са постъпили 243 337 обаждания. 91 % от тях са към оператор и са приети до 25-тата секунда. Средната продължителност на разговорите е 02:41 минути – време, за което клиентите получават обслужване и исканата информация. В над 98 % от случаите клиентският въпрос се решава при първия контакт.

 

В 77,1 % от обажданията е търсена информация, свързана със задължения, срокове и места за заплащане на сметките. Потребителите използват телефонно обаждане и за да се информират за предлаганите от „ЧЕЗ Електро България“ АД услуги, както и да заявят използването им.

 

Най-често заявяваната услуга по телефона е „проверка на сметка“. През изминалата година броят на приетите заявления за проверка на сметка надвиши 57 000.

 

Друг удобен канал за комуникация с Дружеството е имейла info@cezelectro.bg. През 2018 г. чрез него са обслужени над 11 700 клиентски искания. На 98 % от имейлите се отговаря до 24 часа от получаването им. Най-често клиентите използват имейла, за да получат информация за електронна фактура, отразяване на плащане, проверка на сметка и информация за необходими документи за заявяване на услуги на Дружеството.

Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Проучване: Здравеопазването у нас e на последно място в Европа 9| 3444 |25.09.2018 . Четири фирми искат да правят пазарно проучване за машинното гласуване 0| 2893 |13.09.2018 . Над един милион души в проучването за часовото време 0| 2960 |03.08.2018 . Бедни хора секат над 2 млн. кубика дървесина у нас, сочи световно проучване 1| 3039 |04.07.2018

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads

НАЙ-ЧЕТЕНИ

    Реклама / Ads

    БЛОГОВЕ