Радослав Бимбалов: Когато простащината е в просветата
С огромно неудоволствие изгледах интервю при Карбовски на един от най-титулуваните преподаватели, носител на медали и почести, лансиран като съвременен будител и пример за всички родни просветители – учителят по физика Теодосий Теодосиев.
Прилагам част от това, което чух:
----
„Цели народи ще изчезнат. Например моята жена е магистър-фармацевт и те много се зарадваха като им наслагаха компютри. По-лесно става, по-хубаво за мързеливите. И когато лекарят пише рецептата, рецептата влиза в мрежата. В мрежата може да има една автоматична аптека, която изплюва лекарствата, заедно с указания как да се използват. Значи, получава се възможност излишните хора или онзи, който говори пред когото не бива – просто ще му бъде сбъркано леко рецептата и малко ще поумре.“
„До 30 годишна възраст бях неупотребен по отношение на дамите. Няма нищо лошо в любовната програма, като се изключи това, че заглъхва интелектуалното развитие. Защото иска много време любовната програма.“
„Всички тия джендър-истории са, за да не се раждат деца, по-бързо да умрат хората. Завоалирано под формата на правата на отделни малцинства се води борба срещу свръхпопулацията на света.“
„Винаги е имало всякакви видове мутанти, да речем има хора, които се раждат слепи, глухи и така нататък – това са болестни състояния, съчувствам им на тия хора, тъжно ми е за тия хора… Ама… ето, Арманд Хамър, американски евреин, правил фабрика за моливи в Съветския Съюз и бил приятел на Ленин. Той имал някъв много породист бик. В един момент вижда, че бикът скача върху друг бик… и - в кланицата. Моментално отива в кланицата. Значи, бикът с дефектна наследственост директно отива в кланицата.“
---
Да, всичко това излиза от устата на човек, призван да бъде следван. Човек, нарочен да разлива разум в главите не само на своите ученици, но и на милионите плиткомислещи, жертва на сбърканата ни медийна среда.
И, да, това е отвратително.
Учителят не е учен - някаква гениална личност, която може да има странни, вредни или тъпи разбирания за живота. Учителят оформя живи същества, създава ги по свой образ и подобие.
Учителят може да е слаб учен, всъщност. Но НЯМА ПРАВО да е слаб човек.
Моля, подкрепете ни.