4|
7828
|13.07.2017
НОВИНИ
Ремонтите в София-скъпи, но за сметка на това некачествени
Ремонтът на Дондуков започна, а софиянци са на път да преглътнат поредното некачествено ремонтирано трамвайно трасе. Новата „гордост“ е на ул. Кракра, представляваща първа и неразделна част от дълго чакания и отлаган с години ремонт на знаковия бул. ”Дондуков”.
И докато за булеварда обществото има уверение, което тепърва ще трябва да бъде доказано от Общината, че най-сетне ще се строи по доказана и качествена технология, то ул. Кракра е оставена на фантазията на майсторите на Трейс с две леви ръце, съобщи неправителствената организация "Спаси София".
Показателно е сравнението на това как се изгражда трамвайно трасе в Прага (през 2010г.) и в София. Не е нужно човек да бъде инженер, за да забележи драматичните разлики в качеството на арматурата, начинът на полагане на бетона или вибро- и хидроизолациията.
Преди две години, специалисти от Франция, Холандия и Германия заявиха за тогавашния ремонт на Руски паметник че „Конструкцията може да се деформира при температурни промени, което ще застраши самите релси“, както и че „Бетонната основа е с неравномерна дебелина, а това може да доведе до пукнатини и деформации“.
Абсолютно същата мърлявщина наблюдаваме и днес по ул. Кракра. Отново някой ще прибере парите, улицата няма да изглежда като след основен ремонт, а ние ще продължаваме да се возим в шумни трамваи и по улици с неравности и пукнатини.
Преди 2 години, с помощта на световните експерти, доказахме, че използваната технология по български патент е абсурдна, но водената от Йорданка Фандъкова администрация продължава да смята, че проблемът може да бъде пренебрегнат и да толерира некачествено и мърляво строителство за сметка на нашите пари – 7,2 млн. лв. за 1,35 км, завършват наблюденията си от неправителствената организация.
Показателно е сравнението на това как се изгражда трамвайно трасе в Прага (през 2010г.) и в София. Не е нужно човек да бъде инженер, за да забележи драматичните разлики в качеството на арматурата, начинът на полагане на бетона или вибро- и хидроизолациията.
Преди две години, специалисти от Франция, Холандия и Германия заявиха за тогавашния ремонт на Руски паметник че „Конструкцията може да се деформира при температурни промени, което ще застраши самите релси“, както и че „Бетонната основа е с неравномерна дебелина, а това може да доведе до пукнатини и деформации“.
Абсолютно същата мърлявщина наблюдаваме и днес по ул. Кракра. Отново някой ще прибере парите, улицата няма да изглежда като след основен ремонт, а ние ще продължаваме да се возим в шумни трамваи и по улици с неравности и пукнатини.
Преди 2 години, с помощта на световните експерти, доказахме, че използваната технология по български патент е абсурдна, но водената от Йорданка Фандъкова администрация продължава да смята, че проблемът може да бъде пренебрегнат и да толерира некачествено и мърляво строителство за сметка на нашите пари – 7,2 млн. лв. за 1,35 км, завършват наблюденията си от неправителствената организация.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads